تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
180 بازدید
کد خبر : 9167

استاندار گیلان در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

برنامه‌های اجرایی مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های گیلان تسریع شود

برنامه‌های اجرایی مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های گیلان تسریع شود
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اهمیت فراوان اتمام پروژه های در دست اجرای حوزه راه در راستای توسعه کشور و منطقه، بر لزوم اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌های مرتبط با توسعه راه‌های استان تأکید کرد.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) در دیدار معاون وزیرراه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، خواستار اجرای هرچه سریع‌تر برنامه های مرتبط با تکمیل و توسعه راه‌های استان شد و گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما(شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

وی تکمیل خط ریلی رشت – کاسپین را دارای اهمیت خواند و تأکید آیت الله دکتر رئیسی بر اهمیت راه آهن رشت – آستارا با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

استاندار گیلان همچنین تسریع در روند اجرای و تکمیل پروژه های آزاد راه قزوین- رشت، تقاطع میدان گیل لاهیجان، کنارگذر لنگرود، بزرگراه فومن-صومعه سرا-تالش و آستارا، مسیر فومن- پونل، کنارگذر انزلی، کمربندی چابکسر و نیز دیگر شهرستانهای استان را از جمله پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان نام برد که نیاز به اهتمام جدی تر با رویکرد دولت مردمی و انقلابی دارد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور نیز در این دیدار با اشاره به پروژه های حوزه راه در گیلان،گفت: طرح های با اهمیت از جمله باقی‌مانده آزادراه قزوین – رشت و راه آهن با پیگیری های مثمر ثمر استاندار گیلان در تامین مصالح و تخصیص اعتبار و هماهنگی های صورت گرفته پیشرفت مناسبی دارد و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تسریع امور  تکمیل و توسعه راه‌های گیلان متعهد است.

نماینده عالی دولت در گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت‌وتوسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور همچنین امروز شنبه از تعدادی از پروژه های مهم حوزه راه استان بازدید بعمل خواهند آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.