تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
105 بازدید
کد خبر : 9173

فرماندار رضوانشهر:

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی بسته است

محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی بسته است
فرماندار رضوانشهر از بسته شدن محور پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی خبر داد

به گزارش آژیم،امرزو شنبه هفدهم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به سامانه هواشناسی در خصوص نزولات جوی و برودت هوا بر لزوم آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور مقابله با هر گونه حوادث و خطرات احتمالی تاکید کرد.

وی با اشاره به محور پونل به خلخال گفت: ما در فروردین ماه امسال با آن نگاه جهادی دولت مردمی و تلاش راهداران توانستیم این محور را یک ماه جلوتر از سنوات گذشته بازگشایی نمائیم.

رئیس ستاد بحران شهرستان رضوانشهر گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و بارش برف در ارتفاعات، به دلیل کولاک شدید ، نبود دید کافی و ایمنی برای تردد خودروها و احتمال ریزش بهمن ، به منظور جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی جاده پونل به خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه این محور در رونق اقتصادی منطقه نقش موثری دارد، اضافه کرد: نیروهای راهدای و حمل و نقل جاده ای شهرستان به صورت شبانه روزی جهت بازگشایی کیلومتر 60 محور پونل به خلخال تلاش می کنند.

سیدنادرصفوی با تاکید بر فعال سازی و برگزاری جلسات درون سازمانی گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه در مواقع بحرانی ارائه خدمات در سطح شهرستان متولی اصلی ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، تحت فرماندهی رییس ستاد بحران شهرستان خواهد بود.

وی گفت: در مواقع بحرانی، بخشداران با توجیه دهیاران ضمن اطلاع رسانی به ساکنین روستاها با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و ماشین آلات آن آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رضوانشهر افزود: ادارات خدمات رسان نسبت به شناسایی و پایداری شبکه ها و تأسیسات موجود در مواقع بحرانی اقدام نمایند.

صفوی تاکید کرد: بخشداران و جهادکشاورزی شهرستان در خصوص تامین علوفه دامداران و اطلاع رسانی در سطح روستاها اهتمام جدی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.