تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
201 بازدید
کد خبر : 9235

استاندار گیلان از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان بازدید کرد

استاندار گیلان از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان بازدید کرد
بازدید امروز از دستگاه‌های امدادی استان با هدف بررسی میزان آمادگی آنها و روند فعالیت و خدمات رسانی آنها از نزدیک و عرض خدا قوت به نیروهای خدوم این دستگاه ها انجام شد.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از دستگاه‌های خدمات‌رسان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران طی روز گذشته در استانداری با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت توده هوای پرفشار سیبری اظهار کرد: این توده هوای سرد و بارشی از روز گذشته در مناطق غربی استان فعال شده و اکنون در برخی از مناطق کوهستانی ارتفاع برف به ۹۰ سانتی‌متر رسیده‌است.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات رسانی احتمالی در بارش برف اضافه کرد: بازدید امروز از دستگاه‌های امدادی استان با هدف بررسی میزان آمادگی آنها و روند فعالیت و خدمات رسانی آنها از نزدیک و عرض خدا قوت به نیروهای خدوم این دستگاه ها انجام شد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت آمادگی نیروها و دستگاه های خدمات رسان برای امدادرسانی به موقع و عدم غافلگیری بیان کرد: مردم باید با نشاط و شادابی از نزولات آسمانی و این نعمات خدادادی استقبال کنند، که این بارش ها به رونق بخش کشاورزی و بهبود سفره های آب زیرزمینی کمک می کند هر چند مشکلاتی برای مردم و دستگاه های خدمات رسان نیز در پی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.