تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
156 بازدید
کد خبر : 9258

فرماندار رضوانشهر:

تمامی مسیرهای اصلی و فرعی روستایی رضوانشهر باز است

تمامی مسیرهای اصلی و فرعی روستایی رضوانشهر باز است
با وجود بارش سنگين برف، تمامي راه هاي اصلي و فرعي شهرستان رضوانشهر تا زمان حاضر، باز است.

به گزارش آژیم،غروب امروز دوشنبه نوزدهم دی سید نادر صفوی میرمحله با تاکید بر اینکه برغم بارش برف سنگین، تمامی راه های اصلی و فرعی این شهرستان باز است و رفت و آمد وسائط نقلیه در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است،اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی رضوانشهر و پره سر هستیم و نیروهای راهداری با حضور تمام وقت با کمک نیروهای هلال احمر، دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی روستاها مشغول برف روبی محورها هستند و تا این لحظه مانع از انسداد جاده های اصلی و فرعی شده اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رضوانشهر با اشاره به حضور دکتر عباسی استاندار گیلان در روستاهای ییلاقی و کوهستانی شهرستان و بازدید از محورهای اصلی و فرعی روستایی، دستورات ویژه ای به سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با استفاده از همه امکانات لجستیکی به منظور جلوگیری از انسداد محورهای اصلی و فرعی شهرستان دادند.

فرماندار رضوانشهر گفت: 20 نفر از عوامل راهداری در قالب چهار اکیپ، با بهره گیری از 1 دستگاه گریدر ، 4 دستگاه لودر، 3 دستگاه کامیون برفروب و استفاده از همه ظرفیت های بسیج مردمی و… عملیات بازگشایی راه های شهرستان را برعهده دارند.

صفوی یادآور شد: تا این لحظه هیچ مشکلی در بازگشایی و نگهداری محورها نداریم و بجز مسیر پونل به خلخال از محدوده زندانه تا الماس، دیگر راه های اصلی و فرعی در این شهرستان باز است.

وی با اشاره به آماده باش اعضای ستاد بحران شهرستان گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی در خصوص قطعی برق و آب مناطق شهری و روستایی در شهرستان اعلام نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.