تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
152 بازدید
کد خبر : 9260

بیانیه فرمانده سپاه ناحیه تالش به مناسبت عملیات غرور آفرین کربلای۵

بیانیه فرمانده سپاه ناحیه تالش به مناسبت عملیات غرور آفرین کربلای۵
عملیات غرورآفرین کربلای ۵، مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی و نشان ضعف دشمن بعثی و حامیان جهانی آن در برابر اراده انقلابی و پولادین رزمندگان و ملت قهرمان ایران است

به گزارش آژیم،فرمانده سپاه ناحیه تالش  طی پیامی سالروز عملیات غرور آفرین کربلای۵ را گرامی داشت:

در متن پیام سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه آمده است:

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

عملیات غرورآفرین کربلای ۵، مدال افتخار رزمندگان عاشورایی ایران اسلامی و نشان ضعف دشمن بعثی و حامیان جهانی آن در برابر اراده انقلابی و پولادین رزمندگان و ملت قهرمان ایران است.
این عملیات که در بامداد ۱۳۶۵/۱۰/۱۹ با رمز یازهرا(س) در منطقه شلمچه و شرق بصره انجام شد، یکی از بزرگ­ترین و شگفت‌­انگیزترین عملیات­‌های رزمندگان اسلام طی ۸سال دفاع مقدس به شمار می­‌رود که پیامدهای آن باعث تحکیم برتری رزمندگان ایران اسلامی بر لشکریان زبون بعثی شد.

در این عملیات خطوط و استحکامات دفاعی ارتش صدام که نفوذ ناپذیر قلمداد می­‌شد، با اراده پولادین رزمندگان دلاور اسلام فرو ریخت و همین عملیات بود که شورای امنیت سازمان ملل متحد را ناگزیر از تصویب قطعنامه ۵۹۸ نمود.

که رهبر فرزانه انقلاب چه زیبا فرمودند:
“شب­‌های عملیات کربلای ۵، شب­‌های قدر انقلاب بود و خاطره ماندگار خونین حسینی آن عملیات نباید فراموش شود و هر کس که آن را فراموش کند، نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد”.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردی ها و جان فشانی های شهدای عزیز، این روز حماسه پیروزمندانه و ماندگار عملیات کربلای۵ را به مردم شهید پرور شهرستان تالش تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه برادران و خواهران دینی خود در این دیار، سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون خواستارم.

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تالش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.