تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
267 بازدید
کد خبر : 9293

تجلیل از بانوان شاغل در اداره ورزش و جوانان تالش

تجلیل از بانوان شاغل در اداره ورزش و جوانان تالش
بانوان شاغل در اداره جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نقش ایفا ‌کنند.

به گزارش آژیم،تقی نظیری در مراسمی که به منظور تجلیل از بانوان شاغل در اداره ورزش وجوانان تالش برگزار گردید، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، به گوشه‌ای از توانمندی‌های آنها در امور اداری و تخصصی پرداخت و افزود: بانوان شاغل در اداره جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نقش ایفا ‌کنند.

وی همچنین با برشمردن اهمیت و ارزش وجودی زن در نظام اسلام و توجه و احترام ائمه اطهار از جمله پیامبر اکرم (ص) بر شان و منزلت زن تاکید نمود.

وی افزود: مادر در خانواده یکی از اساسی ترین نقش ها را ایفا می کند آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است، چرا که تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.

نظیری در پایان این مراسم ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه)بااهدای لوح سپاس وکارت هدیه از بانوان شاغل تقدیر به عمل آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.