تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
272 بازدید
کد خبر : 9350

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر صورت گرفت؛

دیدار معاون استاندار گیلان و جمعی از مسئولان با خانواده های معزز شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان

دیدار معاون استاندار گیلان و جمعی از مسئولان با خانواده های معزز شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان
همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان با خانواده های معزز شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.

به گزارش آژیم،بمناسبت سالروز ولادت باسعادت مادر خوبی های عالم حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان امروز (جمعه)با خانواده های معزز شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.

در این دیدارها به تاکید دکتر اسدالله عباسی استاندارگیلان مبنی بر حضور در محضر خانواده معزز شاهد ایثارگر، مسوولان حاضر ضمن تکریم جایگاه والای شهدا و خانواده معززشان؛ لوح و هدیه دولت مردمی و انقلابی بمناسبت روز مادر به نیابت از آیت الله دکتر رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران را تقدیم خانواده های محترم شهدای امنیت گیلان کردند.

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان، مشاور و مسوول امور ایثارگران استانداری، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار رشت با حضور در منزل شهید علی نژاد در خشکبیجار این شهرستان؛ یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

بسیجی شهید امنیت حمزه علی نژاد از خشکبیجار رشت متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۲، پنجم آبانماه سالجاری توسط به شهادت رسید.

در ادامه برنامه دیدار با خانواده های شهدای امنیت گیلان، حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و مسئولان شهرستان های آستانه اشرفیه و لاهیجان با خانواده های شهیدان والامقام یوسفی و پورنوروز دیدار صمیمانه ای داشتند.

بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی متولد 1357 در آستانه اشرفیه؛ هفدهم آبان‌ماه سالجاری و بسیجی‌ مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز نیز از شهرستان لاهیجان دوازدهم آبان‌ماه امسال توسط عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.