تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
220 بازدید
کد خبر : 9386

نامداری به هیچ یک از وعده هایش عمل نکرد؛

مالکیت چوکا به هیئت فوتبال تالش بازگشت

مالکیت چوکا به هیئت فوتبال تالش بازگشت
طبق بند ۴ مصوبه فوق از این پس علی نامداری هیچ گونه مسئولیتی در این تیم نداشته و هیئت فوتبال تالش باید همچون چند بازی اخیر چوکا ،مدیریت این تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش آژیم ، بر اساس مصوبات جلسه روز سه شنبه در اداره ورزش مقرر شده بود علی نامداری اقداماتی در جهت خروج چوکا از بحران داشته باشد که متاسفانه تا این لحظه هیچ گونه اقدامی در این راستا نداشته است.

بنابرین طبق بند ۴ مصوبه فوق از این پس علی نامداری هیچ گونه مسئولیتی در این تیم نداشته و هیئت فوتبال تالش باید همچون چند بازی اخیر چوکا ،مدیریت این تیم را بر عهده بگیرد.

در همین راستا صبح امروز هیئت فوتبال تالش طی جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان تالش،جمعی از بازیکنان و مدیر عامل باشگاه چوکا توافقاتی جهت پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ قرداد بازیکنان تا روز یکشنبه داشته اند .

در جلسه اخیر هیئت فوتبال با حضور دادستان محترم تالش،معاون سیاسی فرماندار تالش ،نماینده مدیر کل ورزش و جوانان گیلان،رئیس هیئت فوتبال گیلان ،اداره ورزش و جوانان شهرستان ،دبیر هیئت فوتبال تالش و علی نامداری مقرر شد آقای نامداری طی سه روز اقداماتی جهت خروج تیم از بحران داشته باشد که تاکنون به هیچ کدام از این تعهدات عمل نکرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.