تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
153 بازدید
کد خبر : 9389

دکتر آشوبی در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی:

رفع نیازهای سلامت‌ محور مناطق محروم در اولویت است/ قطب درمانی غرب گیلان تقویت می‌شود

رفع نیازهای سلامت‌ محور مناطق محروم در اولویت است/ قطب درمانی غرب گیلان تقویت می‌شود
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه رفع نیازهای سلامت‌محور مناطق محروم در اولویت است، گفت: تالش به‌عنوان قطب درمانی غرب گیلان تقویت می‌شود تا مردم مجبور نباشند برای دریافت خدمات سلامت‌محور به مرکز استان ارجاع شوند.

به گزارش آژیم، حسن محمدیاری – نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه نیازهای بهداشتی و درمانی گیلان را کاملاً می‌شناسد، اظهار کرد: تمام تلاش ما رفع نیازهای سلامت‌محور مردم به‌ویژه در مناطق محروم است.

وی با اشاره به بعد مسافت تالش به‌عنوان قطب درمانی غرب گیلان از مرکز استان، افزود: باید تلاش کرد تا این قطب از جهات مختلف تجهیز و توسعه شود تا مردم برای دریافت خدمات سلامت‌محور مجبور نباشد به مرکز استان ارجاع شوند.

دکتر حسن محمدیاری – نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر ضرورت ارتقای سطح بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود تأکید کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تأمین و راه‌اندازی MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش به جهت بهره‌مندی مردم منطقه از این مزیت شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.