تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
222 بازدید
کد خبر : 9424

فرماندارماسال دراولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر بیان کرد:

دهه فجر زمینه ساز رشد وتعالی و اتحاد انسجام ملی است

دهه فجر زمینه ساز رشد وتعالی و اتحاد انسجام ملی است
فرماندار ماسال از اجرای پرشور و پررنگ برنامه های دهه فجر امسال خبر داد

به گزارش آژیم، فرماندار ماسال در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان که امروز یک شنبه ۲۵ دی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه اقدامات و دستاوردهایی که در ایام الله دهه فحر ارائه می شود گفت: عملکرد ارائه خدمت و مسئولیت به مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در تمام سنوات باید به مردم خدمت کنیم و مردم پشت در بسته نمانند افزود: مردم در طول ۴۳ سال ثابت کردند پای این نظام هستند و حضور خود را در تمام حماسه ها تحرکات معاندین را خنثی کردند ودر همین راستا باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری قرار دهیم.

وی گفت برخی از ادارات از عملکرد زیرمجموعه خود خبر ندارند و یا خبر دارند و اقدامی نمیکنند این گونه مدیران دردولت انقلابی جایگاهی نخواهند داشت.
وی گفت باید در بین مردم بود و مشکلات را بررسی و حل کرد وافزود رئیس اداره ای که پشت میز نشین است برای ارائه خدمت مناسب نیست .

فرماندار با بیان اینکه نوع عمل،نوع پاسخگویی وعملکرد مناسب در راستای جهاد تبیین می باشد گفت: سیاست های ما در دولت سیزدهم مردمی بودن و انقلابی عمل کردن است وباید حقوق مردم را به درستی اعمال کنیم.

وی‌ گفت: تذکرات مهم در تریبون نماز جمعه را مد نظر قرار داده و مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه که موجب بیان درد دل مردم است را در نظر گرفت.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و تقارن با میلاد جوادالائمه و میلاد حضرت علی (ع)، تبیین سیره عملی حضرت علی (ع) را ضروری دانست.

فرماندار به تشکیل کمیته ها در شهرستان و بخش ها تاکید کرد وافزود: برنامه ریزی برای اجرای برنامه های متنوع و اعلام آن در اسرع وقت صورت گیرد.

وی از دیدارهای روزانه با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدای شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر دادو افزود:
یکی از موضوعاتی که مردم را نیز خوشحال خوااد کرد اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی است که متولیان امر اعم از بنیاد مسکن انقاب اسلامی و منابع طبیعی اقداماتی در خصوص اجرای این قانون در سطح شهرستان تا پایان سال جاری انجام دهند

فرماندار بر لزوم اجرای برنامه هایی شامل شب شعر علوی ، پاسخگویی به شبهات ولایت ،کارگاه آموزشی سبک زندگی و سیره عملی علی (ع)،تهیه و تدوین اجرای برنامه هاه های معرفتی در سبک زندگی حضرت علی(ع) و فاطمه (س) ودیگر برنامه های معنوی و فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان تاکید کرد.

وی مردم محوری بودن اجرای برنامه های دهه مبارک فجر مردم را ضروری دانست و یان کرددر شب پیرروزی انقلاب اسلامی مورخ 22 بهمن و نیز شب 13 رجب که مصادف با میلاد حضرت علی (ع) می باش نورافشانی در سطح شهرستان صورت گیرد

فرماندار استفاده از ظرفیت های رسانه ای شهرستان و فضای مجازی در راستای جهاد تبیین و ارائه دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز اقدامات دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی مجددا تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان نیز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: امسال با توجه به شرایطی که در کشور رخ داد، برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر پر رنگ تر و ویژه باشد.
حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان بیان کرد: محاسبات غلط دشمن و عدم شناخت نسبت به ملت شریف ایران باعث شد در هر فتنه ای شکست خورده و همین موضوع سر خوردگی دشمنان، منافقین، تجزیه طلبان و سران اغتشاشگران را به دنبال داشته است.

امام جمعه به پرمحتوا بودن برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و بیان نمود در راستای جهاد تبیین و آگاه سازی دستاوردهای نظام مقدس، فضای مجازی تلاش مضاعفی را داشته باشد.
حجت الاسلام سید هادی موسوی با بیان اینکه اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر مسجد محور باشد افزود: رویکرد مردمی و لزوم حضور مردم در اجرای برنامه های ایام الله ضروری است.
وی با اشاره به اینکه مساجد جایگاه فرهنگی تمدن اسلامی است بیان کرد: مساجد و بقاء متبرکه در برگزاری برنامه های فرهنگی آمادگی کامل دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.