تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
256 بازدید
کد خبر : 9435

تجلیل از بانوان برتر شهرستان ماسال

تجلیل از بانوان برتر شهرستان ماسال
مهمترین وظیفه بانوان و زنان حفظ و نگهداری از کیان خانواده است و اولویت خانواده شماست که برای تعلیم و تربیت فرزندان، دوشادوش مردان جامعه به تناسب وظیفه همت می کنید.

به گزارش آژیم، فرماندار ماسال در جلسه تجلیل از بانوان برتر شهرستان ماسال که امروز یک شنبه 25 دی ماه در سالن اجتماعات فرماندار ماسال برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن با بیان اینکه جایگاه و مقام زن در جامعه اسلامی بسیار والا و گرامی است گفت بانوان ایرانی جدا از اینکه در خانواده وتربیت فرزندان نقش موثری را ایفا میکند در مناصب مدیریتی نیز بسیارکوشا و پویا هستند و این امر به برکت وجود انقلاب اسلامی و اهمیت آن به زنان جامعه ایران اسلامی است.

فرماندار ماسال با اشاره به وجود مدیران سطوح مختلف مدیریتی در بخشداری مرکزی، ادارات و دهیاران شهرستان گفت : این امر نشان از اهمیت نظام و دولت سیزدهم به مقام والای زن می باشد.
گیل چالانی فرماندار به شعار زن، زندگی، آزادی در اغتشاشات اخیر کشور اشاره داشت وبیان کرد: بیشترین آمار آزار به زنان درکشورهایی بوده که مدعی آزادی زن بوده اند و فقط این در حد شعار بوده است.
وی گفت شخصیت بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) در دین الگوی ویژه ای برای دفاع از ولایت، شهامت و عفاف و نیز اقتدار می باشد و زنان ومادران جامعه اسلامی باید سیره علمی و عملی ایشان را سرلوحه زندگی و کاری خود قرار دهند.
فرماندار ماسال گفت فقط یک هفته مختص به زن نیست بلکه همه روزهای سال روز زن می باشد و مقام زنان ر باید گرامی بداریم وادامه داد همین بانوان ایرانی بودند که بندهای پوتین فرزندان خودرا محکم کرده وبرای دفاع از کیان ایران اسلامی به جنگ تحمیلی و حق علیه باطل فرستادند و نقش بسزایی در دفاع داشتند .
وی به نگاه ویژه انقلاب اسلامی به مقام زن اشاره داشت و بیان نمود: بانوان و زنان ایرانی در صحنه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده اند و افزود: در شهرستان نیز با توجه به اینکه ۳۰ درصد از مدیران دستگاههای اجرای از بانوان هستند ورزشکارانی نیز هستند که در صحنه های استانی و ملی مقام های زیادی را کسب کرده اند و این جای امیدواری است

مهندس گیل چالانی اظهار داشت : مهمترین وظیفه بانوان و زنان حفظ و نگهداری از کیان خانواده است و اولویت خانواده شماست که برای تعلیم و تربیت فرزندان، دوشادوش مردان جامعه به تناسب وظیفه همت میکنید.

در پایان برنامه از تمامی بانوان برتر ادارات و کارآفرین و نیز دهیاران بانوی شهرستان ماسال طی اهداء لوح سپاسی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.