تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
253 بازدید
کد خبر : 9445

بازدید استاندار گیلان از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار

بازدید استاندار گیلان از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار
استاندار گیلان در جریان بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن رشت-کاسپین، طی تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی خواستار بررسی و رفع مشکلات و نیز تسریع در روند عملیات اجرایی و تکمیل این خط ریلی شد.

به گزارش آژیم، اسدالله عباسی صبح امروز (دوشنبه) از پروژه های پروژه های ملی، عمرانی، تجاری و گردشگری بندری در دست اجرای منطقه آزادانزلی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت-کاسپین محدوده منطقه آزادانزلی نیز قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان تسریع در روند اجرا و تکمیل خط ریلی بندرکاسپین را ضروری دانست و گفت: این خط ریلی که مسیر شمال به جنوب را به هم متصل می کند، نقش بسزایی در توسعه کشور و تجارت بین الملل دارد.

دکتر عباسی با اعلام نارضایتی از عملکرد ضعیف در بخش نهایی راه آهن رشت- بندرکاسپین، اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین بار متذکر شده ام، عملکرد پیمانکار و روند اجرایی این بخش از پروژه مورد رضایت نیست و در تماس تلفنی با وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن ارائه موضوعات مربوط، خواستار شتاب دهی بیشتر به این پروژه و رفع مسائل آن شدم.

*بازدید استاندار گیلان از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار

نماینده عالی دولت در گیلان پس از بازدید از پروژه های پروژه های ملی، عمرانی، تجاری و گردشگری بندری در دست اجرا و نیز حضور در شورای اداری سازمان منطقه آزادانزلی؛ عصر امروز در پایان سفر خود به انزلی، از مسیر خط ریلی بندرکاسپین تا ایستگاه پیربازار نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک وضعیت اجرای این پروژه مهم را مورد بررسی قرار داد.

دکتر عباسی گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی و جلسات متعدد عملیاتی با حضور کارفرما(شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور) و پیمانکاران و هماهنگی های بعمل آمده در سطح استان و ملی، مشکلات زیرساختی و اعتباری در پروژه های در دست اجرا مرتفع شده، از این رو عدم تعلل در اتمام و نیز تسریع در روند اجرا مورد تاکید است.

وی تکمیل خط ریلی رشت- کاسپین را دارای اهمیت خواند و تأکید آیت الله دکتر رئیسی بر اهمیت راه آهن رشت -آستارا با توجه به دقت نظر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور و خواستار برنامه ریزی و اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای تسریع و به سرانجام رساندن این خطوط ریلی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.