تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
266 بازدید
کد خبر : 9608

قبض های شوکه کننده گاز در تالش

قبض های شوکه کننده گاز در تالش
خبرهای واصله حکایت از آن دارد؛ با توجه به گلایه مندی تعداد زیادی از مراجعین مدیر گاز شهرستان جهت جلب رضایت مندی ارباب رجوع و پیگیری موضوع به اداره کل شرکت گاز استان مراجعه نموده و درحال رایزنی با مقامات بالادستی برای حل مشکلات پیش آمده است

به گزارش آژیم،یکی از شهروندان کارگر سرپرست خانواده ۴ نفره با دریافت ماهیانه ۶ میلیون تومان با ارسال این فیش گاز مصرفی بیان کرد؛ باتوجه به صرفه‌جویی در مصرف گاز خانگی این فیش بامبلغ بسیار زیاد به دستشان رسیده و از دیدن مبلغ بسیار شوکه هستند و با توجه به دخل و خرج توان پرداخت آن را ندارند.

با توجه به اخبار رسیده بسیاری از مردم نیز این روزها همین مشکل را دارند و با در دست داشتن قبض گاز خود به واحد خدمات امور مشترکین در ادارات گاز شهرستان تالش مراجعه و نسبت به مبلغ درج شده شدیداً معترض بوده و خواستار پیگیری و حل فوری مشکل خود هستند.

خبرهای واصله حکایت از آن دارد؛ با توجه به گلایه مندی تعداد زیادی از مراجعین مدیر گاز شهرستان جهت جلب رضایت مندی ارباب رجوع و پیگیری موضوع به اداره کل شرکت گاز استان مراجعه نموده و درحال رایزنی با مقامات بالادستی برای حل مشکلات پیش آمده ناشی از اجرای قانون جدید محاسبه گاز خانوارها پرمصرف و کم مصرف با توجه به میزان مصرف ماهیانه است .

امید است با توجه با شرایط اقتصادی کشور در اجرایی نمودن قانون جدید اولاً زیر ساخت های لازم در امر ساخت و ساز منازل برای حفظ انرژی رعایت شود .ثانیاً نسبت به اقشار ضعیف و کم‌درآمد با اتخاذ تدابیر لازم مساعدت ویژه صورت پذیرد تا فشاری بیشتر به مردم وارد نشده و زندگی آنها با مشکل جدی مواجه نشود . ثالثاً مردم نیز در مصرف بهینه گاز و حامل های انرژی اهتمام ویژه داشته باشند .


عسکر جهاندار ناورودی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.