تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
369 بازدید
کد خبر : 9651

اندر حکایات شهردار اسالم؛

دیدار با مشاور امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی برای حل مشکلات شهرداری؟

دیدار با مشاور امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی برای حل مشکلات شهرداری؟
صداقت دوست سابقه دیدار با مدیر کل روابط عمومی و مدیر پدافند غیرعامل سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور برای حل مشکلات شهرداری را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش آژیم،  شهردار اسالم که در طول سالهای اخیر رفتارهای پوپولیستی کم نداشته است،این بار برای خالی نبودن عریضه به دیدار مشاور امور اقلیت های مذهبی رئیس جمهور رفته است‌

او در صفحه اینستاگرامی اش هدف از این دیدار را پیگیری مشکلات شهر و شهرداری عنوان کرده است،که با توجه به جایگاه ماموستا عبدالسلام کریمی ادعایی بی ربط و اقدامی کاملا نمایشی می باشد.

ضمن احترام به همه شخصیت های سیاسی و مذهبی،حقیقت اینست که در دولت های مختلف اینگونه مشاوران بیشتر جنبه تزئینی داشته و از آنان آبی برای کسی گرم نمی شود،زیرا عملا نقش تعیین کننده و اختیاراتی در دولت ها ندارند.

صداقت دوست سابقه رفتارهای مشابه و عجیب از جمله دیدار با مدیر کل روابط عمومی و مدیر پدافند غیرعامل سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با عنوان حل مشکلات شهرداری را نیز در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است چندی پیش برخی فعالین سیاسی و شوراهای یکی از شهرهای غرب گیلان نیز برای حل مشکلات یکی از شهرداران منتخب با یکی از مشاوران رئیس جمهور دیدارهای بی نتیجه ای داشته اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.