تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
346 بازدید
کد خبر : 9666

خودکشی یک رسانه محلی برای شهردار اسالم؛

قربانی شدن باورهای مذهبی مردم به پای منافع سیاسی عده ای خاص

قربانی شدن باورهای مذهبی مردم به پای منافع سیاسی عده ای خاص
متاسفانه عده ای اقلیت با سو استفاده از احساسات و تعلقات مذهبی مردم ، منافع عمومی و منطقه ای را قربانی منافع گروهی و شخصی خود کرده اند.

به گزارش آژیم، در پی انتشار خبری مبنی بر نمایشی و بی ربط بودن دیدار شهرداراسالم با مشاور اموراقوام و اقلیت های مذهبی و دینی رئیس جمهور در راستای رفع مشکلات شهرداری این شهر، یکی از رسانه های محلی با خوش رقصی برای سیف الله صداقت،در اقدامی تاسف بار مسائل مذهبی را دست آویزی برای عقده گشایی سیاسی خود قرار داده است.

تالش نماد وحدت شیعه و سنی در کشور است و مردمان این دیار هرگز طرح چنین مباحثی را نمی پسندند ،اما متاسفانه عده ای اقلیت با سو استفاده از احساسات و تعلقات مذهبی مردم ، منافع عمومی و منطقه ای را قربانی منافع گروهی و شخصی خود کرده اند.

متاسفانه فعالیت و نقش آفرینی این افراد منفعت طلب در فضای سیاسی تالش خسارت های سنگینی بر شهرستان وارد کرده و ادامه این فعالیت ها خیانت بزرگی در حق مردم تالش بویژه اهل سنت منطقه می باشد که نیازمند برخورد و هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم تالش می باشد.

حاکم شدن نگاه های مذهبی ، قومی و قبیله ای در امورات سیاسی و مدیریتی شهرستان تبدیل به بزرگترین مانع و خطر پیش روی توسعه منطقه شده است،بطوریکه که وضعیت آشفته شورای شهر تالش را می توان حاصل چنین تفکراتی دانست.

آنچه مسلم است دوران استفاده ابزاری از مسائل مذهبی برای پیشبرد مقاصد سیاسی و ترویج چنین افکار پوسیده ای در تالش به پایان رسیده و حنای این افراد منفعت طلب دیگر برای مردم تالش رنگی نخواهد داشت.

امروز برخی رسانه ها در حالی خود را دلسوز اهل سنت منطقه نشان می دهند که در فعالیت رسانه ای خود کمترین توجه به مطالبات ، برنامه ها و شخصیت های اهل سنت منطقه را نداشته اند.

رسانه آژیم افتخار دارد در طول سالهای اخیر بیشترین اخبار و تولیدات را در حوزه اهل سنت داشته و هرگز اجازه اختلاف افکنی و سو استفاده از جامعه اهل سنت را به عده ای اقلیت در شهرستان تالش نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.