تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۷
196 بازدید
کد خبر : 9679

مجازات حیوان آزاری در تالش:

یکسال ارائه خدمات عمومی رایگان در مرکز نگهداری و تیمار حیوانات

یکسال ارائه خدمات عمومی رایگان در مرکز نگهداری و تیمار حیوانات
فردی که اقدام به بستن و کشیدن یک قلاده سگ زنده در پشت خودرو بر روی آسفالت در سطح شهر کرده بود پس از شناسایی از طریق استعلام شماره پلاک خودرو و همکاری پلیس راهور و طرح شکایت و پیگیری های حقوقی دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

به گزارش آژیم،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: این فرد با انجام این عمل موجبات ترویج خشونت و جریحه دار کردن اذهان عمومی از طریق شکنجه و آزار حیوان را فراهم نموده بود که پس از دریافت گزارش و مستندات مربوطه با انجام اقدامات حقوقی و طرح شکایت، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد .

رامین شیلاتی در ادامه  افزود: نظر به اقرار صریح متهم در جلسه دادرسی و به استناد ماده 679 قانون مجازات اسلامی و دستور مقام قضایی شخص حیوان آزار موظف گردید به مدت یکسال هر دو هفته یک بار با راهنمایی و نظارت اداره  حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، نسبت به ارائه خدمات عمومی رایگان در محل نگهداری و تیمار حیوانات اقدام نماید.
شیلاتی در پایان  اظهار داشت: محیط زیست با هر گونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم و حامیان محیط زیست است برخورد خواهد کرد. وی از مردم طبیعت دوست و با فرهنگ شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه حیوان آزاری مراتب را به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.