تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۷:۵۱
296 بازدید
کد خبر : 9733

چرا مدیران کل به تالش نمی آیند؟

فرماندار تالش به دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان رفت

فرماندار تالش به دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان رفت
استاندار گیلان و فرماندار تالش بدانند با جابجایی چند مهره سیاسی در سطح بخشداری و معاونت فرمانداری آن هم پس از ماهها کش و قوس گره ای از مشکلات شهرستان باز نخواهد شد

به گزارش آژیم، روز گذشته فرماندار تالش با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار کرده است،رسانه ها هدف از این دیدار را پیگیری نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان شهید نورانی تالش عنوان کرده اند.

بنظر می رسد انتقاد امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه نسبت به نبود دستگاه ام آر آی در تالش نیز در شکل گیری این دیدار بی تاثیر نبوده است .

این احتمال آنجایی قوت می گیرد که تصاویر منتشر شده نشان می دهد دکتر حیدرنیا رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان تالش و سرپرست فعلی مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این جلسه حضور یافته است.

کیا عاشوری در حالی برای بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان تالش به مرکز استان رفته است که هر هفته شاهد حضور مدیران کل مختلفی در شهرستان های همجوار از جمله رضوانشهر هستیم.

سوال اینجاست آیا فرماندار تالش ضرورتی برای حضور مدیران کل در شهرستان احساس نمی کند؟،یا نفوذ و قدرت سیاسی کافی برای کشاندن مدیران کل به شهرستان جهت بررسی میدانی مشکلات و نیاز های منطقه را ندارد؟

استاندار گیلان و فرماندار تالش بدانند با جابجایی چند مهره سیاسی در سطح بخشداری و معاونت فرمانداری آن هم پس از ماهها کش و قوس گره ای از مشکلات شهرستان باز نخواهد شد و مردم خواستار گزارش عملکرد و اقدامات واقعی دولت در تالش هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.