تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
311 بازدید
کد خبر : 9760

از محافل سیاسی به گوش می رسد؛

شهرداران متخلف زیر تیغ نهادهای امنیتی

شهرداران متخلف زیر تیغ نهادهای امنیتی
برخورد قاطع نهادهای امنیتی با افرادی که صدمات و خسارات سنگینی به شهرستان وارد کرده و اعتماد عمومی را خدشه دار کرده اند،می تواند خبری خوش در راستای اصلاح رویکردها و مبارزه با فساد در تالش باشد.

به گزارش آژیم، سوء استفاده ها ،اجرای ناقص و نادرست قانون و تخلفات برخی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران در طول سالهای گذشته ،یکی از دلایل اصلی وضعیت نابسامان مدیریت شهری در تالش است،اوضاع آشفته ای که گویا تنها تیغ قانون و برخورد قاطع نهادهای امنیتی می تواند آن را سامان ببخشد.

هر چند بطور رسمی خبری مبنی بر دستگیری و یا تشکیل پرونده برای برخی شهرداران و اعضای شورای شهر در شهرهای پنجگانه تالش منتشر نشده است ،اما شنیده ها حکایت از آن دارد که پرونده تخلفات برخی اعضای شورا و شهرداران سابق توسط نهادهای امنیتی در دست بررسی بوده و در این میان شاهد دستگیری یکی از آنان طی هفته های اخیر نیز بوده ایم.

هر چند شنیدن اخبار تخلف و سوء استفاده از بیت المال تلخ است،اما قطعا برخورد قاطع نهادهای امنیتی با این افراد که صدمات و خسارات سنگینی به شهرستان وارد کرده و اعتماد عمومی را خدشه دار کرده اند،می تواند خبری خوش در راستای اصلاح رویکردها و مبارزه با فساد در تالش باشد.

آنچه مسلم است برخورد با تخلفات شهرداران فعلی و سابق و همچنین اعضای شورا و مدیران دستگاه های دیگر در تالش مدتهاست آغاز شده است و امیدواریم بزودی صدای شلاق قانون بر تن  خائنین به بیت المال به گوش مردم برسد.

دستگیری و برخوردهای اخیر این پیام را به مدیران ، شهرداران و اعضای شورای شهر در شهرهای پنجگانه تالش مخابره می کند که حتی با پایان دوران مسئولیتشان نیز باید پاسخگوی تخلفات و اقدامات خود بوده و هرگز نخواهند توانست از چنگال قانون جان سالم در ببرند.

در همین راستا ضمن قدردانی از نهاد های امنیتی و دستگاه قضایی انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی اطلاعات و اخبار لازم در زمینه برخورد با متخلفان در اختیار رسانه ها قرار بگیرد تا موجب تقویت اعتماد عمومی و ارتقای سلامت اداری در شهرستان باشیم./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.