تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
182 بازدید
کد خبر : 9784

استاندار در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان تاکید کرد؛

رضایتمندی مردم در گرو تشدید نظارت بر بازار است

رضایتمندی مردم در گرو تشدید نظارت بر بازار است
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه نشاط اجتماعی در نتیجه هم افزایی و رشد و تعالی همه بخش ها بویژه رفاه اقتصادی و معیشتی متجلی می شود، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان در راستای جلب رضایتمندی عمومی آحاد جامعه تلاش کنند.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی بعداز ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک بازار گیلان، اظهار کرد: کنترل بازار از مهم ترین بخش ها است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر برقراری ارتباط و هماهنگی عرضه و تقاضا در بازار، افزود: هماهنگی و ارتباط گیری عرضه و تقاضا منجر به اعتدال بخشی در بازار می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه میزان تولید و مصرف باید به اعتدال برسد، گفت: نظم بخشی و ساماندهی تولید و مصرف به ثبات قیمت ها در بازار کمک می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر حمایت ویژه از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات این حوزه راهبردی، بیان کرد: نظارت سیر عبوری محصولات از مبدا تا مقصد به جد پیگیری شود.

دکتر عباسی با بیان اینکه نشاط اجتماعی در نتیجه رفاه اقتصادی و معیشتی است، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان در راستای جلب رضایتمندی عمومی تلاش کنند.

وی با تاکید بر سامان بخشی وضعیت آرد و نان، افزود: در کنار ارج نهادن به موضوع کمیت آرد و نان، کیفیت آن هم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به عرضه بخش قابل توجهی از برنج تولیدی استان، اضافه کرد: حمایت از کشاورزان و بازاریان در اولویت کار دولت سیزدهم است.

دکتر عباسی با تاکید بر تامین مایحتاج اولیه مردم بویژه گوشت قرمز و مرغ، اضافه کرد: تأمین کالاهای اساسی بویژه مرغ و گوشت قرمز با قیمت مصوب در استان و عرضه مطلوب به مردم بسیار اهمیت دارد.

وی با تاکید بر سرکشی از نانوایی های شهرستان ها توسط فرمانداران، افزود: در صورت بازدیدهای سرزده و مشاهده هر گونه تخلف در نانوایی های شهرستان ها، شخص فرماندار باید پاسخگو باشد.

استاندار گیلان با تبریک دهه مبارک فجر و تقارن ارزشمند آن با ماه پرفضیلت رجب، گفت: مقدمات برپایی جشن باشکوه انقلاب اسلامی در گیلان و بیان عملکرد نظام اسلامی و دولت مردمی و انقلابی به گونه فراهم شود تا مردم از حلاوت این ایام معنوی و شکوهمند بهره مند شوند.

در این جلسه که فرمانداران شهرستانهای گیلان به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، اعضای حاضر گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.