تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
258 بازدید
کد خبر : 9966

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر؛

دیدار فرماندار رضوانشهر با خانواده شهدا

دیدار فرماندار رضوانشهر با خانواده شهدا
فرماندار رضوانشهربا همراهی مسئولین با پدر شهید مصطفی فیض الهی و احمد ا... بخشی آقمسجد جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش آژیم،همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر(به عنوان انقلاب اسلامی، شهیدان و ایثارگران) مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه،حجت الاسلام و المسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون هماهنگی امور عمرانی، بخشدارمرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با با پدر شهید مصطفی فیض الهی و احمد ا… بخشی آقمسجد جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان دیدار و دلجویی کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند تا ما مسئولین بتوانیم در کمال آرامش آن خدمتگزای را برای مردمان عزیزمان داشته باشیم.

در این دیدارها، ائمه جمعه تشیع و تسنن، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

* شهید مصطفی فیض الهی متولد 1343 از یگان اعزامی نیروی انتظامی دردارالمیزان فارس در حین درگیری با اشرار در بهمن ماه 1371 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گلزار شهید والامقام در مزار شهدای غریب بنده(ع) می باشد، شهید معظم متاهل و دارای دو فرزند پسر هستند. برادر احمدا… بخشی آقسجد متولد 1341 در تاریخ 1363 در منطقه پاسگاه زیده خرمشهر اثر موج انفجار به افتخار جانبازی نائل شد، جانباز سرافراز بخشی آقمسجد متاهل و دارای دوفرزند پسر و دختر می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.