تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
232 بازدید
کد خبر : 9969

پروژه‌های ۵۸ میلیارد تومانی شهرستان تالش افتتاح شد

پروژه‌های ۵۸ میلیارد تومانی شهرستان تالش افتتاح شد
در دومین روز از دهه فجر ۱۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و سایر منابع، در حوزه‌های منابع طبیعی، برق، نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دهیاری‌ها و بخش خصوصی در شهرستان تالش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آژیم،کیا عاشوری با اشاره به اینکه  ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی برای بیان همدلی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی با هدف بیان توانمندی نظام در مناطق مختلف کشور انجام شده است.

وی در ادامه به تشریح پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان تالش پرداخت و افزود: بخشی از پروژه‌ها در بخش مرکزی مربوط به ۴۷پروژه دهیاری‌ها شامل ساختمان دهیاری، تعریض معابر، بهسازی معابرروستایی، هدایت و دفع آبهای سطحی، ورزشی، جدول گذاری و روشنایی معابر، دیواره حفاظتی، پارک کودک و خرید تجهیزات آتش‌نشانی بود و افتتاح دبستان سه کلاسه در روستای رزه تالش و دو کلاسه جهاد کواکری، استاندارسازی گرمایشی سه فضای آموزشی، آسفالت ۷  فضای آموزشی به میزان ۵۶۷۰ مترمربع مربوط به نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس شهرستان دیگر پروژه های آموزشی در بخش مرکزی بود.

فرماندار تالش بهره‌برداری از تعداد ۵ پروژه شهرداری تالش، آسفالت معابر شهری، جدول گذاری، کانیوا، اجرای موزاییک فرش و بتن ریزی، افتتاح ضریح متبرکه آقاسید محمد تیرکش‌بند از دیگر پروژه های افتتاح شده در دومین روز از دهه فجر در بخش مرکزی بود. اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با بهره‌برداری از بهسازی و آسفالت راه روستایی بلوطه، سوراپشت، حیان، آسفالت درازلو و احداث روشنایی نقطه‌ای محور تالش به آستارا سهم مهمی در پروژه‌های این بخش داشت.

عاشوری با بیان اینکه در حوزه منابع طبیعی پروژه آبخیزداری اق اولر و اجرای عملیات مهار و کنترل سیلاب رسوب ریک و از ۴ پروژه افزایش تکنولوژی uso کسمه جان و دیزگاه مخابرات نیز  در دومین روز از دهه فجر بهره‌برداری شد، گفت: بهره‌برداری از پروژه امور آب و  بهره‌برداری از ۵ پروژه اشتغالزا و افتتاح ۲ واحد مددجو اداره بهزیستی تالش، افتتاح اقامتگاه بومگردی در روستای ماشین خانه از دیگر  پروژه‌های این بخش می‌باشد. در حوزه شیلات بهره‌برداری از یک واحد پرورش ماهیان سردابی در روستای قروق و ۱۵ پروژه امور توزیع برق شامل نصب ترانس و احداث کابل خودنگهدار نیز بهره‌برداری شد.

فرماندار تالش در در ادامه از افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجو کمیته امداد امام (ره) و بهره‌برداری از پروژه تامین آب شرب تنگاب و بره‌پشت اداره آب و فاضلاب تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای خواجه کری جوکندان و مرکز شیمی درمانی سرپایی در بیمارستان قدیمی شهید نورانی تالش شبکه بهداشت و درمان شهرستان، افتتاح خانه هلال روستای کیشون‌بن و بهره‌برداری از سکوی تماشاگران و تعمیر سالن جوکندان از پروژه‌های اداره ورزش و جوانان تالش در این روز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.