تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
214 بازدید
کد خبر : 11902

بیش از ۶۰۰ ساعت ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی استان گیلان

بیش از ۶۰۰ ساعت ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی استان گیلان
مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ ساعت، توسط این مرکز به دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ خدمات ارائه شده است.

به گزارش آژیم، احمد غفارزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در بنادر، به منظور هم افزایی به دیگر دستگاه های اجرایی استان گیلان اهتمام می ورزد.

وی افزود: اطفاء حریق، سم پاشی، آبرسانی و رفع آبگرفتگی از جمله موضوعاتی هستند که مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ۱۴۰۱ به هموطنان و دستگاه های اجرایی استان خدمات ارائه کرده است.

مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: مجموع ساعت کارکرد خودروهای اعزامی ۲۰۲ خودرو ساعت و مجموع ساعت کارکرد نفرات اعزامی نفر ۶۹۶ نفر ساعت بوده است.

غفارزاده تیر ماه سال ۱۴۰۱ را بیشترین تعداد ارائه خدمات به دستگاه های اجرایی استان گیلان بیان کرد و گفت: در این ماه بیش از ۸۰ نفر به ۲۴ ماموریت اعزام شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.