تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸
73 بازدید
کد خبر : 20319

چند گرفتی سیاه نمایی کنی؟

تو بنویس، ما فوروارد می کنیم | وقتی دم خروس بانیان وضع موجود بیرون می زند!

تو بنویس، ما فوروارد می کنیم | وقتی دم خروس بانیان وضع موجود بیرون می زند!
افتخار فوروارد کمبودها و لذت عقده گشایی ها در گروهای مجازی برای شما باشد،ما را افتخاری جز حل و پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان و خدمت به مردم نیست.

به گزارش آژیم، معادله آنقدرها هم پیچیده نیست، فقط کافی است با کمی دقت در فضای مجازی گشتی بزنید ،تا بدانید دلیل عقب ماندگی تالش بزرگ در بسیاری از حوزه ها چیست ،و ببینید چه کسانی با ذوق و شوق فراوان مطالب خاصی را در گروهای مجازی فوروارد می کنند.

این یک نمونه از مطالب آغشته به عقده های سیاسی و شخصی است که امروز توسط مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان تالش در فضای مجازی دست به دست می شود .

جناب دکتر حیدرنیا گویا فراموش کرده اند که تا دیروز مسؤولیت حل همین مشکلات را برعهده داشتند و برخی کمبودهای امروز نیز حاصل غفلت و ضعف دوران مدیریتی وی می باشد، درست مربوط به همان دورانی که مدیران همین رسانه های استیجاری با دسته گل و شیرینی به محضر ایشان شرفیاب می شدند .

آنان که امروز به خیال خام خود انتقادات حجت الاسلام و المسلمین مجتبی نورزاد از دانشگاه علوم پزشکی گیلان را فرصتی برای بهره برداری های سیاسی خود یافته اند،بدانند که همان مدیر سابق از نزدیکان امام جمعه محترم می باشد و روابط نزدیکی نیز با ایشان دارند.

همه می دانیم مشکلات و کمبودهای بیمارستان شهید نورانی سالهاست که مردم شریف تالش را آزار می دهد، همان مشکلاتی که مدیران برخی رسانه های استیجاری با آرزوی استخدام در شبکه بهداشت و درمان چشمان خود را سالها بر روی آن بسته بودند، اما امروز به بهانه دفاع از حقوق مردم ،برای این مشکلات اشک تمساح می‌ریزند.

هیچ کس منکر مشکلات و کمبودهای بیمارستان شهید نورانی تالش نیست، و جدی ترین پیگیری ها در زمینه حل مشکلات این بخش مربوط به گروه خبری آژیم بوده است، اما گویا عده ای ماموریت دارند که با عقده گشایی و سیاه‌نمایی اذهان عمومی را از کارهای مثبتی که در این بخش انجام شده است ،منحرف کنند.

خطاب به این افراد می گوییم ” خیالی نیست افتخار فوروارد کمبودها و لذت عقده گشایی ها در گروهای مجازی برای شما باشد،ما را افتخاری جز حل و پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان و خدمت به مردم نیست”.

بزودی خبرهای خوبی برای مردم شریف خواهیم داشت و با اسناد و مدارک دلایل برخی مشکلات بیمارستان شهید نورانی تالش را رسانه ای خواهیم کرد تا مردم خادمین واقعی خود را بهتر بشناسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.