تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
383 بازدید
کد خبر : 18826

خواب شوم رقبای محمد یاری برای شیخان؛

از حب شیخان یا بغض محمد یاری؟

از حب شیخان یا بغض محمد یاری؟
آیا دعوت کنندگان از شیخان او را در انتخابات یاری می کنند یا فقط برای تضعیف محمد یاری در ماسال بدنبال حضور وی در انتخابات هستند؟

به گزارش آژیم، اینکه امروز عده ای برای ورود شیخان به عرصه انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تالش بزرگ فرش قرمز پهن می کنند ،قطعا از بغض محمد یاری است نه حب شیخان.

همه می دانیم که سبد آرای شیخان بسیار کوچک تر از آنست که بتواند او را تا مجلس برساند ،اما در صورت بازگشت محمود شکری و علی فتح الهی ،از نگاه رقبای محمد یاری، شیخان تنها کسی است که می تواند در تضعیف پایگاه مردمی نماینده فعلی تالش در ماسال به آنان کمک کند.

اما باید بپذیریم که شیخان شاید بتواند رای بخشی از مخالفان محمد یاری در ماسال را کسب کند،اما برای جذب دوستان قدیمی خانواده محمد یاری حتما کار سختی در پیش خواهد داشت.

شیخان یکی از سرمایه های قوم تالش است و احترام ویژه ای برای ایشان قائل هستم ،اما حقیقت اینست که تماس های مکرر و تیترهای آبدار برخی رسانه های منطقه بیش از آنکه در راستای حمایت از وی در عرصه انتخابات پیش رو باشد،با هدف تضعیف محمد یاری در ماسال برای پیروزی کاندیدای متبوعشان است .

مدیر عامل سابق دخانیات کشور پس از ناکامی در قرار گرفتن در لیست اصولگرایان تهران، حالا دل به وعده های برخی لیدرهای سیاسی منطقه خوش کرده است،خواب شیرینی که شاید تعبیرش شکستی سنگین برای او در زادگاهش باشد.

با این تفاسیر باید به انتظار نشست و دید دعوت کنندگان از شیخان او را در انتخابات یاری می کنند یا در ستادهای دیگران سینه خواهند زد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.