تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
205 بازدید
کد خبر : 12575

برای اولین بار در استان گیلان؛

اجرای طرح پزشک خانواده شهری در تالش

اجرای طرح پزشک خانواده شهری در تالش
دکتر رستمی پروژه هایی همچون درمانگاه تخصصی ، مرکز قلب ، ام آر آی و فاضلاب شهری از نیازهای مهم در حوزه بهداشت و درمان تالش عنوان کرد که نیازمند حمایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولین شهرستان می باشد .

به گزارش آژیم، دکتر سعید رستمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تالش با اشاره به آغاز طرح پزشک خانواده شهری در تالش به عنوان شهر هدف در استان گیلان اظهار کرد: اجرای این طرح ضمن کاهش هزینه های درمانی شهروندان موجب ارتقای سلامت مردم نیز خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با اعلام اینکه با کمک های مجمع خیرین سلامت شهرستان مرکز سرپایی شیمی درمانی با تکمیل کادر پزشکی به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد،افزود: خوشبختانه با مساعدت ۵۰۰میلیون تومانی شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای پنجگانه شهرستان بخشی از هزینه های خرید دستگاه ماموگرافی جهت استفاده در مرکز غربالگری سرطان نیز تامین اعتبار شده است.

دکتر رستمی پروژه های همچون درمانگاه تخصصی ، مرکز قلب ، ام آر آی و فاضلاب شهری از نیازهای مهم در حوزه بهداشت و درمان تالش عنوان کرد که نیازمند حمایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولین شهرستان می باشد .

لازم به ذکر است دکتر سعید رستمی با استفاده  از ظرفیت ارزشمند خیرین سلامت و مردم منطقه موفق شده است ضمن افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی در جامعه پروژه های متعددی از جمله مرکز شیمی درمانی ،مرکز اورژانس 115 جوکندان و غیره را به افتتاح برساند./

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.