تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
263 بازدید
کد خبر : 3372

استاندار گیلان:

زیرساخت ها و تسهیلات لازم برای بهره مندی مردم از انرژی تجدیدپذیر توسعه یابد

زیرساخت ها و تسهیلات لازم برای بهره مندی مردم از انرژی تجدیدپذیر توسعه یابد
استاندار گیلان بهره گیری از انرژی خورشیدی به منظور مدیریت مصرف برق را بسیار اثربخش دانست و گفت: فرهنگ استفاده از پنل های خورشیدی توسط دستگاه های عمومی بعنوان انرژی تجدید پذیر برای مردم نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم ،  اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست بررسی روند اجرای پروژه انرژی خورشیدی در گیلان با برشمردن مزایای بهره مندی از این انرژی تجدیدپذیر، افزود: این اقدام باید از سوی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و خدمات رسان شروع شده و با همراهی مردم می تواند الگویی در راستای اجرای اصل صرفه جویی و سیاست های استفاده از انرژی های تجدیدپذیر باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت توجه همه دستگاه های اجرایی به تامین بخشی از برق مورد نیاز خود از انرژی های تجدیدپذیر تاکید کرد و گفت: این مهم گامی در راستای اجرای اصل صرفه جویی، سیاست های استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و نیز مدیریت منابع کشور است.

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری در طرح انرژی خورشیدی ظرفیت خوبی برای تولید برق و نیز بهره وری مردم ایجاد می کند که بسیار مرقوم به صرفه و ارزشمند است، افزود: این طرح از شهرستان رودبار با توجه به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی آغاز می شود و در کل گیلان باید توسعه یابد، تاکید کرد که از امروز اقدامات عملیاتی آغاز شود و هیچ وقفه ای نباشد.

عباسی با تاکید بر ضرورت تلاش موثر سرمایه گذار پروژه اجرای انرژی خورشیدی در گیلان، از معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیران کل دستگاه های مرتبط و فرماندار رودبار خواست  تا در ایجاد زیرساخت ها و تسهیلات لازم برای بهره مندی مردم گیلان از انرژی خورشیدی اهتمام ورزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.