تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
590 بازدید
کد خبر : 642

نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اصحاب رسانه
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، فقدان زیر ساخت های مناسب ورزشی را بزرگترین چالش پیش روی حوزه ورزش استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم،جهانبخش آرمان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، فقدان زیر ساخت های مناسب ورزشی را بزرگترین چالش پیش روی حوزه ورزش استان دانست.

وی موتور محرک ورزش را هیات های ورزشی دانسته و ملاک ارزیابی هیات های ورزشی را آموزش، برگزاری لیگ های مختلف، برگزاری کلاس های توجیهی،بازیکن پروری، تحویل داور و مربی موفق و همچنین ارتقای سطح کیفی و فنی حوزه فعالیت هیات مربوطه نسبت به سال های گذشته عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تا زمانی که هیات ها پویا و برنامه محور نباشند ،نمی‌توانیم شاهد موفقیت در حوزه ورزشی باشیم،اظهار کرد:حمایت از باشگاهای پر هوادار استان در رشته های مختلف ،بویژه فوتبال از جمله ملوان، شهرداری آستارا، سپید رود رشت ، چوکای تالش ،مقاومت استارا،شهرداری فومن و پانیک تالش که شرایط مناسب در لیگ های کشوری دارند، در دستور کار ماست.

آرمان با اشاره به اینکه باید بپذیریم امروز شرایط تیم فوتبال ملوان برای صعود به لیگ برتر مساعد است و باید حمایت شود،گفت: زمانی که بنده مسولیت حوزه ورزش و جوانان استان را تحویل گرفتم، هر ۴ پروژکتور استادیوم قایقران تعویض نموده و همچنین صندلی های تماشاگران و چمن ورزشگاه نیز در حال بهره برداری می باشد.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال به ما فرصت داده بود اگر نور ورزشگاه‌ها را درست نکنیم امتیاز میزبانی را از ما خواهد کرد،افزود:در همین راستا ما در ماه‌های گذشته نور استادیوم پوریای ولی را فعال نموده و ورزشگاه عضدی رشت را بر اساس آخرین استانداردهای جهانی به بهترین چمن مصنوعی مجهز کردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه بنده ‌۱۷ سال سابقه حضور در حوزه ورزش و داوری فوتبال دارم،گفت : در طول این سالها تقریبا وضعیت همه ورزشگاهها و زیر ساخت های ورزشی در سایر استان های کشور را از نزدیک مشاهده کرده ام .

آرمان با بیان اینکه تجلیل از هیچ قهرمانی نباید بیش از یک هفته طول بکشید ،ابراز خوشحالی کرد که با وجود اینکه گیلان از داشتن زیر ساخت های مناسب محروم است ،اما قهرمانان و ورزشکاران ما با کمترین امکانات موفق شدند، مقام های ارزشمندی را در عرصه های ملی و بین المللی کسب کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.