تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
310 بازدید
کد خبر : 6658

بله جناب فرماندار؛

تغییر نگاه مدیران فرهنگی به هنرمندان و خبرنگاران در تالش کاملا مشهود است

تغییر نگاه مدیران فرهنگی به هنرمندان و خبرنگاران در تالش کاملا مشهود است
تغییر نگاه مدیریت فرهنگی در شهرستان که فرماندار تالش بر آن در جلسه با اصحاب خبر و هنر تاکید کرده بود ، دقیقا در این جلسه مصداق پیدا کرده و کاملا این تغییرات قابل لمس و مشاهده است

به گزارش آژیم،با گذشت چند روز از نشست اصحاب هنر و خبر با مسوولین شهرستان ،اما انتقادات به این جلسه همچنان ادامه دارد،در همین راستا رسانه آویشار خبر هم به اعمال نظرات شخصی در دعوت از خبرنگاران انتقاده کرده است.

بطوریکه این رسانه با درج مطلبی با عنوان << وقتی علایق شخصی خود را وارد مسئولیت قانونی خود می کنید>>،به این موضوع پرداخته و نوشته است: با قدرت اعلام می کنیم که افتخار آویشار خبر، مردمی بودنش است و ترسی از هیچ شخص و مسئولی در راه بیان حقیقت نداریم و نمی دانیم شما با دستور چه کسی و یا به خاطر چه کسی خط قرمز بروی نام آویشار خبر کشیده اید.

اما این پایان ماجرا نیست و کاووس پوراخگری یکی از هنرمندان و خبرنگاران تالش نیز در گفتگو با آژیم به روند و نوع رفتار مسوولین و دعوت گزینشی اداره ارشاد از خبرنگاران انتقاد کرده است.

پوراخگری یکی از خبرنگاران و هنرمندانی است که در سال 1401 در ساخت چندین برنامه تلویزیونی در سطح استان همکاری داشته و در طول سالهای اخیر تولیدات متعددی در حوزه فرهنگ و هنر تالش داشته است.

اسلام غسالی دیگر هنرمند نام آشنای گیلان و مجری توانمند برنامه های تالشی می باشد که از نگاه پر مهر مسوولین و اداره ارشاد در جلسه اصحاب هنر و خبر دور مانده بود،او می گوید دقیقا همزمان با ساعت برگزاری جلسه با من تماس گرفته و بنده را به جلسه دعوت کرده اند،اقدامی که خود گویای همه چیز است.

غسالی با گلایه از نگاه ناعادلانه برخی مسولین در طول ماههای گذشته به خبرنگار آژیم گفت:این چندمین بار است که مورد چنین کم لطفی هایی قرار گرفته است .

علی پورنعمتی گوینده رادیو و تلویزیون نیز با اشاره به اینکه گویا تخصص جای خود را به قربان صدقه رفتن ها داده به بی توجهی مدیران و مسوولین به تخصص و حوزه فعالیت افراد در شهرستان انتقاد کرد.

حامد حسنی ،خبرنگار آویشار نیز از اینکه چطور می شود در این جلسات برخی کانال های غیررسمی و محلی دعوت می شوند،اما رسانه های مطرح منطقه هیچ نماینده ای ندارند،انتقاد کرد.

همچنین برخی هنرمندان دیگر نیز انتقاداتی نسبت به این جلسه داشتند ،اما آن را درد و دلی دوستانه با رسانه ها عنوان کرده و  تمایلی به رسانه ای کردن آن در شرایط فعلی ندارند.

لازم به ذکر است مدیر مسوول پایگاه خبری آژیم نیز در پی مشاهده بی نظمی ، بی برنامگی و عدم حضور برخی رسانه ها و خبرنگاران فعال در جلسه مربوطه ،از جلسه خارج شده بود.

بنظر می رسد تغییر نگاه مدیریت فرهنگی در شهرستان که فرماندار تالش بر آن در جلسه با اصحاب خبر و هنر تاکید کرده بود ، دقیقا در این جلسه مصداق پیدا کرده و کاملا این تغییرات قابل لمس و مشاهده است

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.