تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
217 بازدید
کد خبر : 8960

فرماندار رضوانشهر در واکنش به انتقادات از استاندار گیلان؛

عباسی با چالش های ۴۰ ساله در گیلان مواجه است /مشکلات یک شبه حل نمی شود

عباسی با چالش های ۴۰ ساله در گیلان مواجه است /مشکلات یک شبه حل نمی شود
فرماندار رضوانشهر در واکنش به برخی انتقادات از استاندار گیلان گفت:برخی عزیزان انتظار دارند اسدالله عباسی مشکلات ۴۰ ساله را یک شبه حل و فصل کند که امری غیرمنطقی و غیرمنصافه است.

به گزارش آژیم ، سید نادر صفوی در واکنش به برخی انتقادات از استاندار گیلان با بیان اینکه قطعا هر مسئولی نقاط ضعف و قوتی دارد ،اظهار کرد : باید توجه داشته باشیم ، دکتر اسدالله عباسی در شرایطی بعنوان استاندار گیلان منصوب شد که عمر برخی پروژه ها و مشکلات بر زمین مانده در استان به بیش از ۳ دهه می رسید.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه قریب به ۴ دهه است که گیلان با معضل پسماند دست و پنجه نرم می کند ،اما استاندار گیلان در طول یک سال اخیر موفق شده است اقدامات ارزشمندی در این زمینه داشته باشد ،گفت: برخی عزیزان انتظار دارند اسدالله عباسی مشکلات ۴۰ ساله را یک شبه حل و فصل کند که امری غیرمنطقی و غیرمنصافه است.

وی با بیان اینکه طبق گفته معاون سیاسی استاندار گیلان بیش از ۷۲درصد معاونین فرمانداران و بخشداران ، ۱۰۰درصد فرمانداران و حدود ۹۰ درصد مدیران اجرایی زیر مجموعه دولت تاکنون تغییرکرده اند،افزود:در این انتصابات دقت شده است که از جوانان انقلابی، افراد باتجربه و خانواده های محترم ایثارگران و فرزندان گرانقدر شهدا و افراد متعهد و متخصص و نخبه دانشگاهی و علمی و فعالین جریانهای سیاسی و انقلابی استفاده شود.

صفوی با اشاره به ۳سفر استاندار گیلان به رضوانشهر وحضوردر سایر شهرستان های استان با هدف گفتگوی چهره به چهره با مردم و نظارت میدانی بر روند خدمات رسانی و عملکرد مدیران و فرمانداران ،عباسی را مدیری مردمی و انقلابی دانست که همواره بر پاسخگویی و ملاقات مسئولان و فرمانداران با مردم و استفاده از جوانان تاکید دارد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به کاهش ۵۰۰ میلیون مترمکعبی ذخیره آب سد سفیدرود نسبت به مدت مشابه سال قبل ، کاهش محسوس بارش در سالجاری به میانگین ۴۲ درصد که در بیست سال اخیر بی سابقه بوده و ذخیره ناکافی برف در مناطق کوهستانی در جهت افزایش ذخایر آبی،تصریح کرد :استاندار گیلان با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب کشاورزی موفق شد از عدم کشت هزاران هکتار از اراضی شالیکاری استان به دلیل کمبود آب جلوگیری کند .

صفوی تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه چهار سردهنه پونل،اجرای حدود ۱۰۴ کیلومترکابل خودنگه دار، احداث خط ۲۰ کیلو ولت ۳۲ کیلومتر و نصب ترانس ۸۶ دستگاه و اجرای سایت ۶۳ به ۲۰ کیلوولت، روکش راه روستایی اصلی و فرعی، جرای پروزه فیبر نوری به طول ۶۰ کیلومتر در روستاهای ییلاقی پونل به ارستون پونل به اورما ملال، افتتاح چند خانه بهداشت در روستاهای ارده و خیمه سر شفارود وهمچنین یک مرکز جامع در خوشابر،ساخت ۴ مدرسه و همچنین اجرای ماده ۴ در چندین روستا را از جمله خدماتی عنوان کرد که در کمتر از یک سال با کمک استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر تقدیم به مردم شده است.

وی سابقه ۴ دوره حضور استاندار گیلان در مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را ازجمله تجارب ارزشمند عباسی عنوان کرد که می تواند با تعامل و استفاده از ظرفیت نمایندگان گره گشایی بسیاری از مشکلات و پروژه های معطل مانده استان باشد .

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه اختلافات سیاسی همواره موجب هدر رفتن انرژی مدیران و فاصله گرفتن از مطالبات اصلی مردم شده است ،افزود: امروز گیلان بیش از هر چیزی نیازمند همدلی و اتحاد است ،و لازم است همه جریانات و گروها در جهت حل مشکلات استان و پیشبرد برنامه های دولت درکنار استاندار گیلان باشند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در شرایطی که شاهد اتحاد دشمنان در مقابل نظام اسلامی هستیم ، همه ما باید از منش این سردار رشید اسلام الگو گرفته و با دوری از اختلافات بدنبال خدمت به مردم و پیشبرد اهداف و برنامه های دولت باشیم ،تا به فرموده رهبر انقلاب امید را در دل مردم زنده کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.