تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
104 بازدید
کد خبر : 11089

چراغ مسکن مهر تالش روشن شد.

چراغ مسکن مهر تالش روشن شد.
ین مسیر از زمان افتتاح این شهرک فاقد روشنایی بوده و با گلایه مندی ساکنین مواجه بودیم و امروز بر اساس رسالت خدمتگزاری به مردم برای تسهیل در عبور و مرور و امنیت تردد روشنایی معابر این مسیر تامین شد.

به گزارش آژیم،اسحاق قربانی از بهره برداری روشنایی معابر مسیر شهرک مسکن مهر و ثارالله خبر داد و اظهار داشت:با توجه به درخواست های ساکنین مسکن مهر و حمایت اعضاء شورای اسلامی شهر معابر ورودی این مسیرها نصب و روشن شد.

سرپرست شهرداری با قدردانی از همکاری اداره برق شهرستان برای اجرای پروژه روشنایی معابر مسکن مهر خاطر نشان کرد:این مسیر از زمان افتتاح این شهرک فاقد روشنایی بوده و با گلایه مندی ساکنین مواجه بودیم و امروز بر اساس رسالت خدمتگزاری به مردم برای تسهیل در عبور و مرور و امنیت تردد روشنایی معابر این مسیر تامین شد.

قربانی همچنین تصریح کرد:خدمت به شهروندان جزء وظایف ذاتی مجموعه شهرداری بوده و این پروژه در آستانه سال نو خدمتی کوچک به مردمان بزرگ تالشی است و انشالله در آینده با تعامل،همدلی و حمایت شوراها،مسئولان شهرستانی و استانی به همت پرسنل شهرداری بتوانیم خدمات ماندگار بیشتری به مردم ارائه بدهیم.

لازم به ذکر است در آذر ماه امسال با پیگیری های قربانی که بعنوان رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری فعالیت داشتند و حمایت مسئولان، خط ویژه تاکسی در این مسیر راه اندازی شده است

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.