تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
92 بازدید
کد خبر : 11267

معاون امور استان‌های وزیر میراث‌فرهنگی:

برنامه‌های نوروزی در گیلان خلاقانه و شاخص است

برنامه‌های نوروزی در گیلان خلاقانه و شاخص است
همچنین در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی، برگزاری برنامه های نورزوی شده که با عرضه انواع غذاهای محلی  به گردشگران و میهمانان نوروزی آنها را با خوراک‌های جهانشهر خلاق خوراک ایران آشنا می‌کند. 

به گزارش آژیم،سید جواد واحدی روز دوشنبه7  فروردین 1402ماه در بازدید مجموعه میراث‌روستایی گیلان خدمات ارائه شده در آن به گردشگران نوروزی، اظهارکرد: گیلان در برنامه های نورزی بسیار خوب و خلاقانه عمل‌کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها، هنرهای دست‌ساز زیبا و اصیل هنرمندان صنایع‌دستی گیلانی به خوبی و با خلاقیت به گردشگران معرفی شده است.

او ادامه داد: همچنین در کنار نمایشگاه‌های صنایع دستی، برگزاری برنامه های نورزوی شده که با عرضه انواع غذاهای محلی  به گردشگران و میهمانان نوروزی آنها را با خوراک‌های جهانشهر خلاق خوراک ایران آشنا می‌کند.

واحدی به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی در گیلان برای گردشگران هم اشاره کرد و گفت: جشنواره نوروزی در گیلان با برنامه‌های مختلفی که در آن تعریف شده توانسته گردشگران و میهمانان نوروزی را از بازدید از این استان راضی و خرسند نگاه دارد.
در ادامه از شهرتاریخی ماسوله و از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در شهرستان فومن بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.