تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
105 بازدید
کد خبر : 13305

فرمانده سپاه ناحیه تالش:

مستضعفان صاحبان و حافظان واقعی انقلابند

مستضعفان صاحبان و حافظان واقعی انقلابند
فرمانده سپاه تالش فقرا و متدینین بی بضاعت را گردانندگان و برپا دارندگان واقعی انقلاب دانست و گفت: سركشي از خانواده شهدا و رسيدگي به مشكلات آنان از وظايف همگان است.

به گزارش ، همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) (۱۴ خرداد) و قیام خونین (۱۵ خرداد) و در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان ، یادواره ۶۲ شهید والامقام بخش کرگانرود با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تالش در مسجد امام جعفر صادق ( ع ) بازار دهستان خطبه سرا برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تالش با بیان اینکه آرامش امروز ایران اسلامی و اقتدار آن در جهان اتفاقی نیست،گفت: بلکه این آرامش، عزت، امنیت و اقتدار را ما مدیون خون پاک شهیدان والامقام انقلاب اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا وارثان اصلی نظام هستند و همه مسئولان و مردم باید در خدمت آنان باشند،افزود: خانواده شهدا را نور چشم جامعه هستند و تکریم بزرگداشت شهداء و ایثارگران را تکریم همه خوبیها و بزرگواری ها می باشد.

ستیزه با اشاره به اینکه خون شهیدان والامقام و صبر وبردباری خانواده معزز آنان عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی در جهان به ارمغان آورد،بیان داشت: امروز همه ی مسئولین بدانند که اولویت خدمت باید برای مستضعفان و محرومان باشد وهمه بدانند که امام عزیزمان به ما آموخت تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند.

فرمانده سپاه تالش فقرا و متدینین بی بضاعت را گردانندگان و برپا دارندگان واقعی انقلاب دانست و گفت: سرکشی از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان از وظایف همگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.