تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
54 بازدید
کد خبر : 20576

پلمب یک درمانگاه غیر مجاز در شهرستان ماسال

پلمب یک درمانگاه غیر مجاز در شهرستان ماسال
توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک درمانگاه غیرمجاز و فاقد پروانه طبابت در شهرستان ماسال پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

به گزارش آژیم، دکتر زهره تیموری مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه اظهار داشت: طی بازدید نظارتی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه یک درمانگاه غیرمجاز ، فاقد پروانه طبابت در شهرستان ماسال به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز و فعالیت پزشک فاقد پروانه طبابت و فروش و ایجاد داروخانه غیرقانونی و عرضه دارو خارج از شبکه در ماسال شناسایی ، پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هشدار به افراد فاقد صلاحیت ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی گفت: پرونده این درمانگاه به مراجع قضایی ارجاع شد و هر گونه مداخله و اقدام پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و این گونه خدمات باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارش دهند.

گفتنی است در چند ماه اخیر نظارت بر اماکن ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان تشدید شده و در هفته‌های اخیر مراکز متعدد غیرمجاز، غیرقانونی که با به کارگیری افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای، سلامت شهروندان را به خطر انداخته‌اند، پلمب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سال1402؛ مهار تورم و رشد تولید تیپاکس رشت پیشخوان مطبوعات

وزرشی