تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
407 بازدید
کد خبر : 2276

خبرنگار :عزیز عاقبتی

وقتی چهار عضو شورا در دقیقه ۹۰ گزینه جدیدی رو می کنند

وقتی چهار عضو شورا در دقیقه ۹۰ گزینه جدیدی رو می کنند
برهانی در گفتگو با خبرنگار آژیم با بیان اینکه تاکنون درخواستی از سوی هوشنگ عباسقلی زاده به شورا تحویل نشده است،گفت:مردم ولی نعمت ما هستند و باید در جریان تمام تصمیمات ما قرار بگیرند، هر کس که بخواهد شهردار تالش شود باید برنامه خود را در صحن شورا ارائه کند و به سوالات و شبهاتی که پیرامون آنها وجود دارد پاسخ دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، طبق فراخون قبلی و در حالی که انتظار می رفت اعضای شورا از بین ۱۶ کاندیدای تصدی کرسی شهرداری تالش، شهردار جدید این شهر انتخاب شود، ۴ عضو شورا در دقیقه ۹۰ گزینه جدیدی رو کرده و خواستار رای گیری برای انتخاب وی شدند.

برهانی ،حسین پور و یوسف زاده در انتقاد به روند انتخاب شهردار و اقدام غیر هماهنگ این چند عضو جلسه انتخاب شهردار جدید تالش را ترک کردند.

ترک جلسه توسط این سه عضو شورا در اعتراض به تصمیم چهار عضو دیگر در برگزاری رای گیری برای انتخاب هوشنگ عباسقلی زاده شهردار اسبق تالش بعنوان شهردار جدید این شهر می باشد.

این سه عضو معتقدند انتخاب شهردار باید در صحن شوراو توسط شورا باشد و با هر گونه تصمیمی در خارج این مجموعه باشد ،مخالف هستند.

برهانی در گفتگو با خبرنگار آژیم با بیان اینکه تاکنون درخواستی از سوی هوشنگ عباسقلی زاده به شورا تحویل نشده است،گفت:مردم ولی نعمت ما هستند و باید در جریان تمام تصمیمات ما قرار بگیرند، هر کس که بخواهد شهردار تالش شود باید برنامه خود را در صحن شورا ارائه کند و به سوالات و شبهاتی که پیرامون آنها وجود دارد پاسخ ده.

وی با تاکید بر اینکه هوشنگ عباسقلی زاده برای همه ما قابل احترام است ،افزود:پیرامون سوابق و قرادادهای حقوقی زمان شهردار بودن ایشان در تالش شبهاتی وجود دارد که لازم است با حضور در صحن شورا و در حضور اصحاب رسانه به آنان پاسخ دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.