تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
436 بازدید
کد خبر : 3209

آیا جلسات اخیر شورای شهر تالش قانونی است؟

آیا جلسات اخیر شورای شهر تالش قانونی است؟
اعضای غایب معتقدند چهار عضو شورا(پورپناه، علی بابایی رحیمی و اردویی)با برگزاری جلسات مستمر و غیر قانونی سعی در رسیدن به اهداف خود که همان کمیسیون ها(بویژه کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدید نظر ) می باشد ،هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، طی هفته های اخیر اخباری مبنی بر لغو جلسات شورای شهر به علت ترک جلسه برخی اعضا در رسانه ها منتشر می شود،این در حالی است که اعضای غایب این جلسات را قانونی نمی دانند.

در حالی که رسول برهانی در مرخصی به سر می برد ،سایر اعضای غایب در گفتگو با آژیم ،علت عدم حضورشان در جلسات را غیرقانونی بودن آن و اصرار برخی اعضای به سهم خواهی عنوان می کنند

آنها معتقدند چهار عضو شورا(پورپناه، علی بابایی رحیمی و اردویی)با برگزاری جلسات مستمر و غیر قانونی سعی در رسیدن به اهداف خود که همان کمیسیون ها(بویژه کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدید نظر ) می باشد ،هستند.

بنظر می رسد دلیل اصلی این مخالفت ها عضویت چند ساله بهزاد پورپناه در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری می باشد.

حضور چند ساله این عضو شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ شائبه ها و مخالفت هایی در پی داشته است ،که اعضای شورا ادامه حضور وی با توجه به فعالیت های اقتصادی اش در بازار که مرتبط با ساخت و ساز های ساختمانی می باشد را به صلاح شورا نمی دانند .

با اتمام مرخصی یک ماهه رسول برهانی ،وی طی نامه ای به رئیس شورا نسبت به غیرقانونی بودن جلسات اخیر شورای شهر  تالش اعتراض کرده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.