تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
84 بازدید
کد خبر : 18727

شوک ریزشی به بازار سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 25 دی

شوک ریزشی به بازار سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز 25 دی
قیمت سکه روز گذشته ریزش قابل توجهی را ثبت کرد و در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه امامی به مسیر کاهشی خود ادامه داد و تا ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد.

به گزارش آژیم به نقل از اقتصادنیوز، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته با شوک جدید بانک مرکزی ریزش قابل توجهی را ثبت کرد. بررسی ها نشان می دهد با انتشار سیاست‌های جدید بانک مرکزی در حوزه طلا و سکه ،تب هیجانی خرید سکه فروکش کرد و طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی تا ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین‌ آمد.

در معاملات پشت خطی هم قیمت سکه امامی به مسیر کاهشی خود ادامه داد و تا ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد.برخی از سکه بازان می گفتند در روز دوشنبه سکه برای صعود شانس زیادی ندارد. به گفته این دسته نرخ دلار در بازار پشت خطی یکشنبه شب نزولی شده و تا محدوده ۵۲ هزار و ۸۰ تومان نزول کرده است. به باور فعالان بازار در صورتی که نرخ دلار امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه مسیر کاهش را دنبال کند این امر می تواند کفه ترازوی جناح کاهشی بازار سکه را سنگین تر کند.

البته قیمت طلای جهانی هم اندکی بالا رفته و به ۲۰۵۴ دلار رسیده است. برخی امیدوارند  طلا تا حدودی مانع ریزش سنگین سکه شود. سکه در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر اگر پایین مرز ۳۱ میلیون و ۲۰۰  هزار تومان تثبیت دهد احتمال برگشت به کانال ۳۰ میلیون تومان تقویت خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.