تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۰۹
607 بازدید
کد خبر : 384

دربی گیلان به نفع چوکای تالشان تمام شد

دربی گیلان به نفع چوکای تالشان تمام شد
از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم فوتبال چوکای تالشان و سپیدرود رشت از ساعت ۸:۳۰ دقیقه شب در استادیوم پوریای ولی تالش به دیدار هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع چوکا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آژیم، از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم فوتبال چوکای تالشان و سپیدرود رشت از ساعت ۸:۳۰ دقیقه شب در استادیوم پوریای ولی تالش به دیدار هم رفتند.

چوکا در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حضور بیش از چهار هزار تن از هواداران پرشورش به مصاف سپیدرود رفت و برای کسب صدرنشینی از همان نخستین دقایق، بازی را هجومی آغاز کرد.

اما در ادامه، بازی بسته ی هر دو تیم از جذابیت بازی کاست ،بازی تا دقایق پایانی بدون گل ادامه داشت تا در دقایق پایانی سبزپوشان چوکا موفق به گلزنی شدند .

پس از گل تیم چوکای تالش در پی اعتراض تعدادی از هواداران سپید رود بازی دقایقی متوقف شد که با مدیریت نیروهای پلیس که ساعت ها قبل از آغاز بازی تلاش ها و تمهیدات بسیاری برای برقراری نظم و امنیت استادیوم داشتند ،بازی دوباره آغاز شد.

سرانجام چوکای تالشان با تک گل صادق صادقی برنده دربی گیلان شد ،تا همچنان با حضور در صدر جدول شانس اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.