تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
196 بازدید
کد خبر : 4838

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت صحیح پسماند ویژه دهیاران شهرستان املش

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت صحیح پسماند ویژه دهیاران شهرستان املش
با حضور فرماندار ، دادستان ، بخشداران و جمعی از مدیران ادارات املش و کارشناسان متناظر استانی، کارگاه آموزشی مدیریت صحیح پسماند ویژه دهیاران این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، لطیف جواهر دشتی از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت صحیح زباله ها به منظور آشنایی دهیاران با قوانین مدیریت پسماند با حضور فرماندار ، دادستان ، بخشداران و جمعی از مدیران شهرستان به همت دادسرای عمومی و انقلاب املش خبر داد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی ، معصومه ابوالفتحی از کارشناسان نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان ، قوانین مربوط به مدیریت پسماندها را برای مدعوین تشریح نمود ،گفت: تاکید بر امر اجرای هر چه بیشتر تفکیک زباله ها از مبدا تاکید و همچنین  تسریع در اجرای برنامه ریزی زمانبندی شده برای آموزش چهره به چهره روستائیان از محورهای صحبتهای ایشان بود.

در این کارگاه مختار رضایی کاشکی  فرماندار و سید حسن رضوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه عمومی دانسته و بر اجرای کامل قوانین و توجه دهیاران و بخشداران به بحث پسماند تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.