تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
486 بازدید
کد خبر : 6251

پیام تشکر فرمانده سپاه تالش :

قدر دان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هستیم

قدر دان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان هستیم
سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش طی پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم تالش در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

به گزارش آژیم، سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش طی پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم تالش در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات به پیشگاه مقدس یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و درود فراوان به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ارواح تابناک شهدای اسلام و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی).

روز گذشته بار دیگر، مردم سربلند شهرستان تالش با عزم راسخ و گام های استوار خود، برگ زرین دیگری از حماسه ی حضور را ورق زدند. مردم فهیم و بصیر شهرستان تالش به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، یوم الله ۱۳ آبان امسال را به تجلی گاه پاک ترین احساسات و والاترین اندیشه ها مبدل ساختند.

حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان تالش در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، تجدید میثاقی بود با آرمان های بلند انقلاب اسلامی که نتیجه ی این حضور باشکوه، عزت روزافزون ایران و ایرانی خواهد بود.

این حضور عاشقانه و بانشاط مردم هوشیار و همیشه در صحنه ی شهرستان، نقطه ی عطفی بود در تاریخ استکبار ستیزی تالش بزرگ و نشان دهنده ی درک والا، دشمن شناسی و اقتدار مردمان پاک و بصیر این دیار.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم از حضور پرشور و دشمن شکن شما برادران و خواهران اهل تشیع و اهل سنت خود که بار دیگر وحدت و همدلی خود را به منعصه ی ظهور رساندید، صمیمانه تشکر کنم و از درگاه ایزد منان برای همه ی شما سعادت و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت و اقتدار روزافزون مسئلت نمایم.

سرهنگ پاسدار محمدعلی ستیزه
فرمانده سپاه شهرستان تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.