تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
190 بازدید
کد خبر : 6742

تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی صنایع لبنی در استان گیلان

تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی صنایع لبنی در استان گیلان
مدیر اداره نظارت بر موادغذایی،آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی صنایع لبنی در استان خبر داد.

به گزارش آژیم، مهندس علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو  دانشگاه با اشاره به تشدید نظارت بر واحدهای لبنی استان ، اظهار داشت؛ در راستای ارتقاء سطح ایمنی و کیفیت محصولات غذایی و همچنین اهمیت کنترل و نظارت مستمر بر تولید و عرضه محصولات غذایی فسادپذیر بویژه فرآورده های لبنی، تشدید نظارت ، انجام بازرسی و نمونه برداری مستمر برای کنترل کیفیت محصولات نهایی و مواد اولیه مورد استفاده در فرآیند تولید انواع فرآورده های لبنی در واحد های تولیدی تحت نظارت این معاونت، انجام می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سوی کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو و شبکه های بهداشت و درمان گیلان در طی سال جاری ، گفت؛  از ابتدای سال ۱۴۰1 تاکنون طبق برنامه های تشدید نظارت از تمام واحد های تولیدی لبنی در سطح استان گیلان  تعداد 35مورد بازدید و56 مورد نمونه برداری به انجام رسیده است.

مهندس نجفی در پایان افزود: در فرایند بازدید از واحدهای تولیدی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و دقت در جلوگیری از به وجود آمدن عدم انطباق های ناخواسته به مسئولان فنی واحدهای تولیدی تذکرات لازم داده می شود./ص

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.