تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
233 بازدید
کد خبر : 7061

یحیی گل‌محمدی درباره آخرین شرایط پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر گفت:

نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود.

نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود.
سرمربی پرسپولیس بیان کرد: همه ما وطنمان را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ها را دارم و نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود.

به گزارش آژیم،به نقل از آنا، یحیی گل‌محمدی درباره آخرین شرایط پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر گفت: حدود یک هفته است مجددا تمرینات را شروع کرده‌ایم و برای این تعطیلات نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم به خوبی از همه روز‌ها استفاده کنیم. برنامه تمرینی و بازی‌های تدارکاتی طراحی شده و به دنبال برگزاری یک اردو در خارج از کشور نیز هستیم، اما مشکلاتی در روند آماده سازی تیم ایجاد شده که نگران کننده است.

او ادامه داد: به هر حال تعطیلی فعلی که به خاطر برگزاری جام جهانی در میانه‌های فصل پیش آمده، شرایط خاصی است که باید با برنامه‌ریزی درست از آن کمال استفاده را برد. ما در حال حاضر بدون ملی‌پوشان تمرین می‌کنیم و در چند روز پیش رو با دو تیم مس کرمان و فولاد بازی دوستانه خواهیم داشت. بازی دوستانه روز پنج‌شنبه مقابل تیم ستاره سرخ نیز متاسفانه به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی انجام نشد که به همین دلیل از مسؤولان و مربیان این تیم عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه لغو این بازی به برنامه‌های آماده‌سازی ما آسیب وارد کرد، گفت: وضعیت اردوی خارج از کشور که قرار است هفتم تا هفدهم آذر ماه انجام شود هم مشخص نیست. من به باشگاه گفته‌ام در هر کشوری که مقدور است اردو برگزار شود. ما برای این تاریخ با هیچ تیمی جهت انجام بازی تدارکاتی صحبت نکرده‌ایم و منتظر مشخص شدن وضعیت اردوی خارجی هستیم. امیدوارم بتوانیم طبق برنامه‌ریزی مدونی که داشته‌ایم در تعطیلی لیگ دوران آماده‌سازی تیم را طی کنیم.

گل‌محمدی درباره تمرین نکردن و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس ابراز کرد: این مسائل درون خانوادگی است و حل و فصل می‌شود. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. به طور کلی یک اختلاف حسابی درباره مطالبات فصل قبل وجود دارد که حل می‌شود. مدیران باشگاه و اعضای تیم رابطه خیلی خوبی با هم دارند و همدلی خوبی حاکم است. مهم‌ترین مساله این است که مدیرعامل باشگاه آقای درویش و اعضای هیئت مدیره در تلاش برای ساپورت و حمایت از تیم هستند و بازیکنان هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند. بقیه مسائل هم حل می‌شود و نباید به آن دامن زد.

او یادآور شد: بازیکنان انتظار دارند جریمه سال گذشته لغو شود، چون متاسفانه در سال‌هایی که قهرمان شدیم و حماسه تاریخی پوکر و گلات و صعود به فینال آسیا را رقم زدیم هم ارقامی از مطالبات تیم و به خواسته باشگاه کسر شد و این نباید هر فصل تکرار شود، حرف بازیکنان این است. باشگاه هم می‌گوید ما با توجه به صدرنشینی تیم پیگیر لغو جریمه ۵ درصدی در هیئت مدیره هستیم. اکنون هم این مساله با درایت باشگاه و همدلی بین باشگاه و تیم حل می‌شود. تاکید می‌کنم این مساله درون خانوادگی است و حل می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم ملی و رقبایش در جام جهانی اظهار کرد: قطعا این بزرگترین رویداد فوتبالی است که هر بازیکنی دوست دارد برای کشورش در این تورنمنت بزرگ بازی کند و بهترین عملکردش را ارائه دهد. گروه آسانی نداریم و هر سه تیم انگلیس، ولز و آمریکا نقاط قوت خاص خودشان را دارند. از طرفی بازی با انگلیس که سخت‌ترین بازی ماست، اهمیت بالایی دارد و بازیکنانمان باید با تمرکز و آمادگی بالا در این بازی حاضر شوند. امیدوارم با پشتیبانی فدراسیون، درایت کادر فنی و همت ملی پوشان شاهد کسب نتایج خوب و آبرومندانه‌ای باشیم. نسل و تیم خوبی داریم و می‌توانیم معادلات را بهم بزنیم.

گل‌محمدی درباره انتقاداتی که نسبت به ملی‌پوشان مطرح کرده بود، گفت: من هم مثل بقیه و به‌عنوان یک بازیکن سابق تیم ملی دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد و برای کادرفنی و ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم. می‌دانم جام جهانی مهم‌ترین اتفاق زندگی یک فوتبالیست است که در کارنامه آن‌ها می‌ماند و از سویی انتظاراتی وجود دارد. در این شرایط بازیکنان کار سختی دارند و امیدواریم بتوانند در این دوره کار بزرگی کنند تا به امید خدا برای اولین بار از گروه صعود کنیم. ما اگر توقعاتی داریم که آن‌ها نتیجه بگیرند، باید بستر را هم به لحاظ روحی روانی فراهم کنیم.

او یادآور شد: همه ما وطنمان را دوست داریم. برای همه آرزوی آرامش و بهترین‌ها را دارم و نمی‌خواهم از موضع‌گیری‌هایم برداشت‌های دیگری شود. درباره تیم ملی هم بگویم بسیاری از شاگردان فعلی و سابقم یا دوستانم در تیم ملی هستند و چیزی جز موفقیت‌شان نمی‌خواهم. سربلندی و نتایج خوب تیم ملی به نفع فوتبال کشور است و امیدوارم این جام جهانی برای ما از نظر نتیجه‌گیری خوش‌یمن باشد. ملی پوشان هم از جامعه فوتبال انتظار دارند در این برهه سخت و مشکلات موجود کمک حال‌شان باشند و این را به عنوان یکی از اهالی فوتبال خوب درک می‌کنم. شخصا امیدوارم ملی پوشان و به‌ویژه شاگردانم بهترین عملکرد را داشته باشند و با دست پر به میهن بازگردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.