تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
109 بازدید
کد خبر : 7968

استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان تاکید کرد؛

حمل و نقل چند وجهی در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

حمل و نقل چند وجهی در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد
استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان، حمل و نقل چند وجهی(زمینی، هوایی و دریایی) به ویژه در بخش ترانزیتی، را بااهمیت خواند و گفت: شکوفایی این توانمندی ها امری ضروری در توسعه گیلان است.

به گزارش آژیم،اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی مشارکت استان در تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مشارکت جویی دولت از استان ها در تدوین برنامه هفتم توسعه ، توجه به مدیریت منابع اعتباری در ارائه پیشنهادها مورد تاکید است.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان ، حمل و نقل چند وجهی(زمینی، هوایی و دریایی) به ویژه در بخش ترانزیتی را بسیار بااهمیت خواند و گفت: شکوفایی این توانمندی ها امری ضروری در توسعه گیلان است.

دکتر عباسی افزود: در کنار ضرورت توسعه گردشگری و بارورسازی اقتصاد کشاورزی؛ حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی و مدیریت خردمندانه پسماند از دیگر موضوعات مهم استان است که باید در برنامه پنج ساله هفتم توسعه به آن توجه کرد.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت است؛ از اینرو باید ارائه پیشنهادات را بر این اساس و با استفاده از اندیشه متخصصان، صاحب نظران و دانشگاهیان تنظیم کرد.

در این جلسه سید کاظم دلخوش رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم صومعه سرا، غلامرضا مرحبا نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال، رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و سیدعلی آقازاده از نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند و پیشنهادهای خود در خصوص تدوین برنامه پنج ساله هفتم توسعه را ارائه کردند

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.