تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
44 بازدید
کد خبر : 19382

افزایش ضریب حفاظتی پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا

افزایش ضریب حفاظتی پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان آستارا از محصور کردن و بازسازی حدود ۲ کیلومتر از فنس های تخريب شده پناهگاه حیات وحش لوندویل به منظور افزایش ضریب حفاظتی این منطقه خبر داد.

به گزارش آژیم، رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان آستارا از محصور کردن و بازسازی حدود ۲ کیلومتر از فنس های تخریب شده پناهگاه حیات وحش لوندویل به منظور افزایش ضریب حفاظتی این منطقه خبر داد.

محمد رضا سلامی ریک با اعلام این خبر افزود در جهت افزایش ضریب حفاظت و جلوگیری از ورود متخلفین و احشام سرگردان و همچنین پیشگیری از وقوع آتش سوزی در سطح مناطق، بخش عمده ای از محدوده فنس کشی پناهگاه حیات وحش که در سنوات گذشته مورد تخریب کامل افراد سود جو قرار گرفته بود بازسازی و محصور گردید.

پناهگاه حیات وحش لوندویل یکی از مناطق چهارگانه سازمان محیط‌ زیست محسوب می گردد‌ که شامل زیستگاهها ی متنوع آبی و خشکی جنگلی بوده که مهمترین گونه های گیاهی آن نی، لویی، انار وحشی، توسکای قشلاقی، ازگیل، لرگ، لیلکی، تمشک و از حدود ۱۲۵ گونه جانوری شناسایی شده مهمترین آنها شامل روباه معمولی، گراز، سمور آبی، سیاه کاکل، پری شاه ، قوی فریاد کش، انواع اردک، حواصیل، گیلانشاه خالدار و غیره می توان اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.