تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
211 بازدید
کد خبر : 7992

حضور پدرانه استاد در بین دانشجویان

حضور پدرانه استاد در بین دانشجویان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امشب به صورت سرزده در جمع دانشجویان دختران خوابگاه شهید فیاض‌بخش رشت حاضر شد و صمیمانه پای گفت‌وگو با آن‌ها نشست.

به گزارش آژیم،امشب در یکی از شب های سرد و بارانی رشت، خوابگاه دانشجویان دخترانه شهید فیاض‌بخش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، میزبان دکتر حیدرعلی بالو- سرپرست دانشگاه و همچنین دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی بود.

دکتر بالو در این دیدار سرزده و شبانگاهی و البته صمیمانه، با دختران این خوابگاه دانشجویی دیدار کرد و فرارسیدن روز دانشجو را به یکایک آنها تبریک گفت.
سرپرست دانشگاه  در ادامه با حضور در اغلب اتاق‌های این خوابگاه چهار طبقه، با شاگردان خود به گفتگوی صمیمانه نشست؛ با آنها هم‌کلام شد و از حال و روز دانشجویی دخترانش در این روزهای سرد سال پرسید.
کیفیت و کمیت غذا و خدمات رفاهی خوابگاه تا بررسی سیستم گرمایشی خوابگاه، از جمله مواردی بود که استاد در حضور سرزده از خوابگاه دانشجویی آنها را جویا شد و قول داد تا حد المقدور آنها را برای دانشجویان فراهم کند.
 دکتر بالو همچنین در بازدید سرزده امشب در حضور دانشجویان به صورت تلفنی پیگیر برخی از مشکلات آموزشی، خدماتی و رفاهی آن‌ها شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان علاوه بر تاکید بر علم آموزی  به دانشجویان به ویژه دانشجویان متأهل، آنها را به فرزندآوری و تربیت فرزند هم توصیه کرد و  گفت: بانوان به ویژه دانشجویان متأهل باید خانواده و فرزندآوری در اولویت نخست‌شان باشد.
استاد در این بازدید سرزده به رعایت نظم و انظباط در خوابگاه هم تاکید کرد و  از دانشجویان دختر حاضر در خوابگاه خواست تا رعایت نظم و خانه داری را در محیط خوابگاه تمرین کنند و از تجارب خانه داری هم‌خوابگاهی‌های خود، بهره ببرند.
دکتر بالو دانشجویان دختر را مانند فرزندان خود و دیگر اساتید دانست و در این دیدار صمیمانه حتی نمرات بعضی از دانشجویان را نیز بررسی کرد و از دانشجویان خواست در پسا کرونا بیشتر درس بخوانند و کمبودهای گذشته را با تلاش مضاعف، جبران کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانشجویان را آینده سازان ایران اسلامی در افق‌های ترسیم شده در نقطه پیشرفت و تعالی پیش‌روی کشور دانست.
دانشجویان شهید فیاض‌بخش هم امشب از حضور سرزده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان شگفت زده شده بودند و گفتند هیچ وقت انتظار نداشتند در این شب پاییزی میزبان مسوولان ارشد دانشگاه باشند ،  با آن‌ها بنشینند و گپ و گفتی پدرانه داشته باشند،  زبان حالشان را بشنوند و بدون واسطه در حل آن‌ها بکوشند.
دانشجویان همچنین از این فرصت فراهم شده استفاده و شروع به طرح دغدغه‌های دخترانه خود برای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان کردند. توسعه امکانات رفاهی، بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش کیفیت غذا از یک طرف و تامین امکانات رفاهی خوابگاه و افزایش تعداد کمدهای لباس برای هر اتاق از طرف دیگر، از جمله موضوعاتی بود که دانشجویان در دیدار صمیمی خود با مسوولان‌ دانشگاه مطرح کردند.
سرپرست دانشگاه  در ادامه از روند آموزش، پذیرش در خوابگاه، اوضاع مطالعه و همچنین نیازهای رفاهی دانشجویان پرسید.
دکتر بالو به جزئی ترین مسایل مثل زمان حرکت سرویس در دانشگاه هم توجه و تاکید کرد تا همه مسوولان‌ امور دانشجویی و آموزشی به موضوعات ریز حوزه دانشجویان دقت کافی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.