تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
195 بازدید
کد خبر : 7998

نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با فرماندار ماسال

نشست مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با فرماندار ماسال
ک صنعتی شهرستان ماسال با ۱/۸ زمینهای قابل واگذاری دارای ۱۱ واحد تولیدی فعال و ۱۷ واحد تولیدی در حال ساخت می باشد

به گزارش آژیم، صبح امروز دوشنبه ۱۴آذر ماه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با حضور در دفتر کار فرماندار ماسال با ایشان نشست و دیدار کرد.

فرماندار‌ماسال در این نشست با اشاره به اینکه شهرک صنعتی ماسال در موقعیت مکانی بسیار مناسبی وجود دارد و توسعه آن مهم است گفت: با توجه به وجود تخصص در زمینه های مختلف شغلی در شهرستان، امکان واگذاری و شرایط برای واگذاری، تسریع و تسهیل گردد
وی با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسل های موجود و در نظر گرفتن مشوق جهت جذب سرمایه گذاران، گفت: با توجه به کمتر توسعه یافته بودن این شهرستان باید مزیت ها و تسهیلات بهتری برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شود.
گیل چالانی تصریح کرد: ۸۶ درصد از اراضی شهرستان جز منابع ملی است و باید شرایط را برای ورود تولید کنندگان به شهرکهای صنعتی تسهیل نمود و افزود: به جهت ایجاد سرمایه گذاری و افزایش اشتغال در شهرستان از زیرساخت شهرک های صنعتی باید بیشتر استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تولید و رشد وپایدار واحدهای تولیدی و اشتغال بیان کرد: تولید کنندگانی که توانمند هستند و افزایش تولید و اشتغال را میتوانند رقم بزنند قابل حمایت است و برخی از واحدهای تولیدی با داشتن سوله های بسیار بزرگ با عدم فعالیت این فعل را صرف نکرده و سرمایه این کشور را از بین خواهند برد.
مهدی محبوب با اشاره به واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی ماسال گفت: تامین برق و chp های شهرک صنعتی ماسال انجام گرفته که تا ۲۵مگاوات برق را تامین خواهند کرد و با توجه به کمبود منابع برقی در فصل تابستان در زنجیره تولید بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد برای اولین بار در کشور نیروگاه خورشیدی در شهرستان رودبار برای تامین برق ۲۵هزار خانوار احداث گردید که از دستاوردهای نظام مقدس و دولت بوده است.
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان بیان کرد یکی از موارد بسیار مهم این است که شهرکهای صنعتی وظیفه ایجاد زیر ساخت ها برای تولید و یکی دیگر از آن وظایف با توجه به فرمایشات مقام رهبری و شعار سال، ارتقای صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: اشتغال پایدار منوط به تولید پایدار و صادرات پایدار است و گفت شهرک صنعتی ماسال به لحاظ امکانات زیرساختی در شرایط مناسبی قرار دارد و با اشاره به لزوم بهبوبود راه دسترسی شهرک صنعتی ماسال،به غیر فعال بودن برخی از کسانی که اقدام به دریافت زمین از شهرک صنعتی کرده اند اشاره و افزود: ضمن پی گیری حقوقی جهت فسخ قرارداد این افراد، باید دقت شود تضامین لازم و کافی از افراد متقاضی احداث شرکت اخذ شود تا کمتر شاهد چنین مواردی باشیم

گفتنی است شهرک صنعتی شهرستان ماسال با ۱/۸ زمینهای قابل واگذاری دارای ۱۱ واحد تولیدی فعال و ۱۷ واحد تولیدی در حال ساخت می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.