تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
186 بازدید
کد خبر : 16143

تذکر محمدیاری درباره تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

تذکر محمدیاری درباره تکمیل پروژه‌های نیمه تمام
نماینده تالش گفت: انتظار ما از هیئت رئیسه مجلس این است که با اقتدار رفتار و مطالبات نمایندگان را پیگیری کند.

به گزارش آژیم به نقل از ایسنا، حسن محمد یاری در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان اینکه «منع تبعیض در برخورداری از حقوق توسط طبقات اجتماعی یک امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و همچنین در قانون اساسی نیز رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه پیش‌بینی شده‌ است»، اظهار کرد: امروز مردم از ما به عنوان نماینده مردم انتظار دارند که پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود؛ در این زمینه انتظار ما از هیئت رئیسه این است که با اقتدار رفتار و مطالبات نمایندگان را پیگیری کند اما این امر متأسفانه محقق نشده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با رئیس مجلس عنوان کرد: چند روز قبل در دیدار با آقای قالیباف گفتم که در مناطق کم برخوردار مردم شکوه دارند و می‌گویند که هیئت رئیسه باید ورود کند و مسئولان اجرایی را وادار به کار کند، اما نتیجه پیگیری‌های من فقط یک برگ نامه با امضای رئیس دفتر رئیس مجلس شد که اساساً قابل قبول نیست.

محمدیاری در تذکر دیگری با اشاره به دغدغه برنجکاران و کیوی کاران شمال کشور تاکید کرد: برنج و کیوی موضوعی است که امروز خیلی مردم را اذیت می‌کند؛ از هیئت رئیسه می‌خواهم که این موضوع را به رئیس کمیسیون کشاورزی ارجاع دهد. سال گذشته با وزارت جهاد کشاورزی توافق کردیم که محدوده صادرات را توسعه دهند اما امسال برخلاف این توافق، مجدداً صادرات این محصولات محدود شده است. این درحالی است که امروز در منطقه شمال کشور به ویژه شهرستان‌های تالش و آستارا با سیل مواجهیم. تنگناهایی برای صادرات کیوی ایجاد کردند که اساساً قابل قبول نیست و مردم دچار مشکل هستند.

وی گفت: امیدوارم هیئت رئیسه بر اساس قسمی که خورده است کمک کند و مسئولان اجرایی به‌ویژه سازمان برنامه و بودجه را وادار کند تا به تعهدات خود عمل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.