تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
132 بازدید
کد خبر : 8517

فرماندار رضوانشهر:

عزم دولت برای رونق واحد های تولیدی و صنعتی

عزم دولت برای رونق واحد های تولیدی و صنعتی
30 واحد تولید و صنعتی در ناحیه صنعتی سکام موجود می باشد که برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است

به گزارش آژیم، امروز یکشنبه بیست و هفتم آذر مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سکام رضوانشهر که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و مدیران واحدهای صنعتی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه اشتغال و تولید گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، لذا باید ظرفیت بخش تولید و صنعت را بیش از پیش فعال کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، به خدمات دولت سیزدهم در این خصوص و رشد اقتصادی 8درصدی دولت در سال 1401 در استان اشاره نمودند و افزود: در حوزه صنعت 9.1درصد، خدمات7.9درصد، کشاورزی0.6درصد و معدن 4.6 درصد، رشد داشتیم لذا می طلبد هم مسئولین و مدیران واحدهای تولیدی در این راستا تلاش مضاعف نمایند.

فرماندار رضوانشهر به واحدهای تولید و صنعتی مستقر در شهرستان اشاره نمود و گفت: عزم و اراده جهت برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در میان مجموعه مدیران وجود دارد و همه درصدد کمک و مساعدت به این واحدها هستیم.

صفوی بیان داشت: در عرصه رونق تولید و اشتغال می‌توانیم با همت بخش خصوصی و حمایت‌های دولت مردمی شاهد رشد بیشتری باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر مطالبات و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی سکام باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه تعداد 30 واحد تولید و صنعتی در ناحیه صنعتی سکام موجود می باشد‌، گفت: از این تعداد، 24 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال حدود 250 نفر فعال می باشد که نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و فرا توسعه ای دارند؛ بانک های عامل همکاری لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرستان در خصوص پرداخت تسهلات داشته باشند.

صفوی همچنین به واحدهای تولیدی راکد در ناحیه صنعتی سکام اشاره نمود و گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت شهرستان نسبت به پایش کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مستقر در ناحیه‌ صنعتی سکام اقدام و ظرفیت‌های موجود را شناسایی و نسبت به پیگیری آن در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز در این نشست با تقدیر از زحمات فعالان حوزه اقتصادی و بخش خصوصی گفت: هدف ما حمایت و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مهندس محبوبی همچنین قول پیگیری در خصوص توسعه فضای ناحیه صنعتی شهرستان به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در امر ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری را دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.