تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
35 بازدید
کد خبر : 19704

فرماندار رضوانشهر در سخنرانی روز جهانی قدس:

تجاوزات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

تجاوزات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

به گزارش آژیم،سید نادر صفوی میرمحله در سخنرانی روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع مردم ولایت مدار و روزه دار این شهرستان با سلام و درود بر یکایک مردم فلسطین،نوار غزه و قدس و همه شهدایی که فلسطین را به سرزمینی نورانی و درخشان تبدیل نموده اند و با اشاره به

به گزارش آژیم،سید نادر صفوی میرمحله در سخنرانی روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع مردم ولایت مدار و روزه دار این شهرستان با سلام و درود بر یکایک مردم فلسطین،نوار غزه و قدس و همه شهدایی که فلسطین را به سرزمینی نورانی و درخشان تبدیل نموده اند و با اشاره به انقلاب اسلامی ایران بعنوان حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی در قرن حاضر و الگویی مناسب برای مردم ستم دیده فلسطین گفت: جبهه مقاومت با تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه می تواند به اهداف اصلی خود که آزادی قدس از چنگال استکبار است دست پیدا کند که با اقدامات صورت گرفته تا حد زیادی این هدف محقق شده است.

صفوی تاکید نمود: عملیات پیروزمندانه جبهه مقاومت با عنوان طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیمی به رژیم جعلی صهیونیست وارد نمود و ضمن فروپاشی هیمنه اسرائیل ثابت کرد که آزادی قدس شریف نه تنها نزدیک بلکه قطعی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به گذشت سال های متمادی از اشغال فلسطین گفت: در این مدت همه ابزارهای قدرت در خدمت غاصبان قرار گرفته است که به رغم اقدامات شیطانی گسترده و حیرت آور، غاصبان و حامیان آنان نه تنها نتوانسته اند مسأله مشروعیت رژیم صهیونیستی را حل کنند، بلکه این مسأله با گذشت زمان بغرنجتر هم شده و نه تنها قدرت نظامی و امنیتی این رژیم در هم شکست بلکه در فریب افکار عمومی نیز شکست خوردند و با تحولاتی که اخیراً شاهد بودیم، نابودی این رژیم قطعی است.
ایشان با اشاره به اینکه امام راحل روز قدس را برای تاریخ پر افتخار اسلام و ایران به یادگار گذاشت گفت: انتخاب روز قدس انتخابی حکمیانه و هدیه ای از جانب حضرت امام است تا ملت های مسلمان بیاد داشته باشند که فلسطین و آزادی قدس شریف مهم ترین مسأله امروز ماست.

مهندس صفوی با اشاره به این فرموده حضرت امام (ره) که روز قدس را روز اسلام و روز حکومت اسلامی و روزی دانست که باید به ابرقدرتها بفهمانیم که در ممالک اسلامی نمیتوانند پیشروی کنند،مهمترین نیت حضرت امام خمینی (ره) از تعیین روز قدس را ایجاد انسجام و وحدت در میان امت اسلامی دانست.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران در شرایط بسیار عالی قرار دارد و به برکت قرآن، ولایت و نیروی ایمان،بعنوان یک قدرت برتر در منطقه می درخشد بیان داشتند: امروز افتخار ما این است که در پایان چله اول انقلاب اسلامی به مرزهای مسجد الاقصی رسیدیم و انشاءالله به زودی زود با آزادی قدس شریف، انتقام خون مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار زاهدی ها و ابومهندس ها محقق خواهد شد.

ایشان اظهار داشتند: اگر می بینید دشمن دست به همه حربه ها زده تا این انقلاب را به سقوط برساند بخاطر اینست که ام القری جهان اسلام ،جمهوری اسلامی است که به قول حاج قاسم ،جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم باقی نماند سایر حرم ها باقی نخواهند ماند.

عزیزان امروز بسیج ملت ها، از بزرگترین مولفه های قدرت در جهان است که از سوی کشور ایران شکل گرفته و امروزه شاهد تشکیل نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان هستیم که همگی مولود انقلاب اسلامی ایران هستند و از بزرگترین موءلفه های قدرت جهان اسلام محسوب می شوند .

مجاهدان مقاومت، امت اسلامی را به امتی مقتدر و تغییر دهنده معادلات و موازنه قوا در منطقه تبدیل کرده اند و امروز دستان قوی جمهوری اسلامی ایران گلوی این رژیم را گرفته و در حال خفه کردن آن می باشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: خداوند امت ما را با امام زمان امتحان نکرد. خدای متعال امت ما را با نائبان امام زمان مورد امتحان قرار داد ، در یک دوره با حضرت امام ره و در حال حاضر با امام سید علی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب امتحان می کند و امروز افتخار ما بر این است که انقلاب اسلامی به اندازه طول تاریخ بشر ،صدها میلیون سرباز جان بر کف برای امام زمانش تربیت کرده است.

امروز ما به برکت این انقلاب و خون شهدای عزیزمون به اون نقطه انتهایی ظهور نزدیک شدیم .

ایشان در ادامه به روند انقلاب اسلامی و نقش مردم در پیروزی انقلاب پرداختند و گفت: امام عظیم الشان قبل از سال ۴۲ تشکیل نهضت اسلامی در ذهنش جرقه زده شد و تمام بنای خودش را گذاشت تا مردم را پای کار انقلاب بیاورد.

حضرت امام با ابتکار خودشان مردمی سازی و جهانی سازی انقلاب را در دستور کار قرار دادند.اساساً اگر امام نقش مردم را نادیده می گرفت این انقلاب به پیروزی نمی رسید با همین مردم این انقلاب پیروز شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به این سخن امام که فرمود امت ما از امت رسول الله بهترند گفت: وقتی شما تاریخ را نگاه می کنید هم تاریخ اسلام و هم تاریخ معاصر و هم تاریخ انقلاب اسلامی را دلیل این فرمایش را متوجه می شوید زیرا مردم ما واقعا در همه حال پای این انقلاب و نظام و ولایت ایستادند.

ایشان در ادامه به هجمه های ایجاد شده توسط مزدوران و استعمارگران به انقلاب اسلامی پرداختند و یکی از دلایل این هجمه ها را این دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی یک خط جدیدی در منطقه و دنیا ایجاد شد آن هم خط جبهه مقاومت بود.

صفوی با اشاره به حمله ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مظلومانه جمعی از سرداران و پاسداران رشید اسلام و مستشاران نظامی ایرانی در روزهای گذشته گفت: بار دیگر خوی تجاوزگر و تروریستی رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش به جهانیان نشان داده شد و این اقدام جنایتکارانه، گواهیست بر این امر که آنها هیچگونه پایبندی به قوانین بین المللی و حقوق بشر ندارند.

وی در پایان اظهار داشت: از برکات و ثمرات روز جهانی قدس این است که اکنون می بینیم رژیم جعلی و دولت غاصب صهیونیستی با استیصال و درماندگی در بدترین وضعیت ممکن بوده و بر انزجار و نفرت از این رژیم منحوس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در اقصی نقاط جهان روز به روز افزوده می شود و بی شک با بیداری،آگاهی،اراده ، همت و ایمان جوانان و نوجوانان فلسطینی و جبهه مقاومت تجاوزات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند و شکست رژیم اشغالگر قدس و سقوطش حتمی است .

ما در پایان چله انقلاب از فرصتی که تکفیری ها در منطقه ایجاد کرده بودند استفاده کردیم و خودمان را به نزدیکترین نقطه رژیم صهیونیستی رساندیم و در عملیات طوفان الاقصی امروز جبهه اسلام به برکت مجاهدت های رزمندگان فلسطینی و در راسشان حماس به پشت دیواره مسجد الاقصی رسیده و انشالله به زودی زود آزادی قدس شریف را خواهیم دید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.