تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
231 بازدید
کد خبر : 12219

بازدید مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از واحدهای تولیدی چای گیلان

بازدید مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از واحدهای تولیدی چای گیلان
مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ، از برخی از واحدهای تولیدی چای در استان گیلان ، بازدید کرد.

به گزارش آژیم، به مناسبت آغاز هفته ملی سلامت ، دکتر خدائیان چگینی- مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از واحدهای تولیدی چای در گیلان، بازدید کرد.

در این بازدید ، ضمن بررسی نیازمندی ها و مسائل مطروحه تعدادی از واحدهای تولیدی چای در استان ، راهکارهای مناسب به منظور تسهیل اخذ مجوزهای بهداشتی توسط کارخانجات ، ارائه شد.

دکتر نسیبه یوسفیان – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این بازدید ، با اشاره به قدمت بالای کارخانجات فرآوری و بسته بندی چای و لزوم تولید و عرضه محصول چای به صورت بهداشتی ، گفت ؛ یکصدو هفتاد کارخانه فرآوری و بسته بندی چای در استان گیلان وجود دارد که در همین راستا ، طرح ساماندهی کارخانجات فرآوری چای اجرا می شود تا تمامی واحدهای فعال بر اساس ضوابط فنی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ، فعالیت نمایند.

لازم به ذکر است ؛ در این بازدید،مهندس حبیب جهان ساز- رئیس سازمان چای کشور ، دکتر محمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان ، مهندس علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر فرآورده های غذایی ، آشامیدنی و بهداشتی دانشگاه وا عضای سندیکای کارخانجات چای شمال کشور نیز ، حضور داشتند./

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.