تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
300 بازدید
کد خبر : 16070

دیدار رئیسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از سفر به نیویورک

دیدار رئیسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از سفر به نیویورک
ئیس‌جمهور پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بعدازظهر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش  آژیم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین  سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بعدازظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، رئیس‌جمهور گزارشی از  برنامه سفر خود ارائه کرد و رهبر انقلاب هم توصیه‌های لازم را بیان و برای رئیس‌جمهور  آرزوی موفقیت کردند.

سیدابراهیم رئیسی به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بامداد دوشنبه (27 شهریور) در راس هیأتی سیاسی عازم مقر دائمی این سازمان در نیویورک خواهد شد.

رئیس‌جمهور در جریان این سفر، ضمن شرکت و سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی، دیدارهایی نیز با تعدادی از سران کشورهای شرکت‌کننده در این نشست خواهد داشت.

رئیسی همچنین در نشست‌هایی با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا، ضمن تشریح مواضع کشورمان، به سؤالات آنان نیز خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.